عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ آبان‌ماه

در این بسته خبری از آغاز فصل جدید سرمایه‌گذاری میان تهران و منطقه آزاد کیش تا بهره‌برداری از هشت زمین چمن مصنوعی در اراک و وجود ۷۵ دوربین فعال پایش تصویر در سطح شهر همدان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پارک خانواده شورابیل اردبیل تکمیل شد

محمود صفری، شهردار اردبیل از تکمیل پروژه پارک چهار هکتاری خانواده در جوار دریاچه طبیعی شورابیل خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ آبان‌ماه

آغاز فصل جدید سرمایه‌گذاری میان تهران و منطقه آزاد کیش

نوید خاصه باف، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از شروع فصل جدید همکاری و مشارکت بین شهرداری تهران با منطقه آزاد کیش در موضوعات جذب سرمایه گذاران داخلی و بین المللی در موضوعاتی مانند ساخت هتل و راه اندازی توریست سلامت در شهر تهران خبر داد.

مردم از گرانی میوه در یزد گلایه‌مند هستند

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم از گرانی میوه در این شهر گلایه‌مند هستند که از ارگان‌های نظارتی درخواست داریم در این مورد اقدام عاجل نموده و زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کنند.

خبر استعفای دسته جمعی مدیران شهرداری دزفول تکذیب شد

سید باقر موسوی فخر، رئیس شورای اسلامی شهر دزفول، خبر استعفای دسته جمعی شهردار و مدیران شهرداری این شهر را تکذیب کرد.

ساختمان جدید شورای اسلامی شهر تبریز آماده بهره‌برداری است

اکبر پورخردمند، شهردار منطقه پنج تبریز اعلام کرد: عملیات ساخت ساختمان جدید شورای اسلامی این شهر به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

هشت زمین چمن مصنوعی در اراک بهره‌برداری شد

عباس خسروانی، سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: هشت زمین چمن مصنوعی در ۲ سال گذشته در نقاط مختلف این کلانشهر بهره‌برداری شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ آبان‌ماه

وجود ۷۵ دوربین فعال پایش تصویر در سطح شهر همدان

حامد جلیلوند، معاون خدمات شهری شهرداری همدان به وجود بیش از ۷۵ دوربین فعال پایش تصویر در سطح شهر همدان اشاره کرد و گفت: امسال طرح استفاده از روش محلول‌پاشی را به صورت پایلوت در یکی از مناطق (شهرک‌ها) شهر در برف‌روبی اجرا می‌کنیم.

۳۵۰ عملیات موفق از سوی آتش‌نشانان کرمانی انجام شده است

ابراهیم بابایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان گفت: در مهرماه، ٩٨ نفر از شهروندان در ٣۵٠ عملیات موفق آتش نشانی نجات یافتند.

کد خبر 702611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.