عملیات احداث زمین ورزشی روباز پارک درخشان آغاز شد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: با طی شدن مراحل طراحی، تأمین اعتبار و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، عملیات احداث زمین چمن مصنوعی جنب پارک درخشان در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز عملیات احداث زمین ورزشی روباز پارک درخشان در منطقه ۱۱ اصفهان اظهار کرد: علاوه بر اجرای این پروژه، احداث دیگر زمین‌های چند منظوره ورزشی در منطقه ۱۱ جهت رفاه حال شهروندان در برنامه قرار دارد.

وی افزود: احداث مجموعه‌های ورزشی، زمینه‌ساز حضور جوانان در مقاطع سنی مختلف با رویکرد استعدادیابی و نشان دادن توانمندی‌های این افراد است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای هدف اصفهان شهر زندگی، با توجه به پایین بودن سرانه‌های ورزشی منطقه ۱۱، تصمیم گرفتیم تا برای رفع کاستی‌ها این ظرفیت را ارتقا دهیم.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی روباز این محله در ابعاد استاندارد با مساحتی حدود ۱۸۰۰ مترمربع و مبلغ ۴۱ میلیارد ریال در دستور کار این منطقه قرار دارد.

محمدحسینی با اشاره به کیفیت استانداردهای لازم چمن‌های مصنوعی زمین‌های ورزشی اضافه کرد: ایجاد چمن مصنوعی زمین ورزشی روباز در خیابان درخشان در راستای پروژه‌های محله محور منطقه آغاز شده است و با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احداث زمین‌های مشابه در محلات دیگر با هدف افزایش سرانه ورزشی در دل محلات تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها، دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و در راستای تشویق و انگیزه جوانان و نوجوانان به امر ورزش است.

کد خبر 702581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.