عرضه تایر و روغن موتور به روش جدید در گلستان / قیمت‌های نامتعارف اصلاح می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به عرضه تایر لاستیک و روغن موتور با قیمت نامتعارف در بازار گفت: برای حل این مشکل تایر و روغن موتور دولتی به روش جدید عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، درویش‌علی حسن‌زاده پیش از ظهر امروز _چهارشنبه هفدهم آبان‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ششصدوبیست‌ویکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مشکلات و موانع سه واحد تولیدی در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت‌.

وی افزود: واحد تولیدی سنگ استان که در پرداخت اقساط تسهیلات بانکی خود دچار مشکل شده بود با رایزنی‌های انجام شده است، فرصت دوباره برای پرداخت اخذ شد و این واحد تولیدی متعهد شد تا در دوره زمانی مقرر اقساط خود را پرداخت کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: تأمین آب یک واحد دامداری از دیگر مشکلات مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد با هماهنگی جهاد کشاورزی و دستگاه متولی در راستای تأمین امنیت غذایی این مشکل حل شود.

وی ادامه داد: تملک زمین از دیگر مشکلات یک واحد تولیدی مطرح کشوری در حوزه صنایع الکتریک بود که موضوعات این واحد تولیدی در قالب یک مصوبه از طریق تهران و با نگاه مثبت دنبال شود تا این مشکل در آینده نزدیک حل شود.

عرضه تایر و روغن موتور به روش جدید

حسن‌زاده با اشاره به عرضه تایر لاستیک و روغن موتور با قیمت نامتعارف در بازار گفت: برای حل این مشکل تایر و روغن موتور دولتی به روش جدید عرضه خواهد شد، به منظور رفع کمبود و جلوگیری از عرضه با قیمت‌های نامتعارف، خرید تایر و روغن موتور برای همه واحدهای صنفی خرده‌فروش با شرایط اعلامی در دستورالعمل به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان این محصولات صورت می‌پذیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: تمام متقاضیان می‌توانند برای دریافت شیوه‌نامه و اطلاع از شرایط اعلامی، به اتحادیه‌های تخصصی در شهرستان مراجعه و برابر دستورالعمل تدوین شده نسبت به ثبت‌نام و خرید تایر و روغن موتور و توزیع برابر ضوابط اعلامی اقدام کنند.

وی افزود: اولویت با واحدهای صنفی است که دارای شرایط اعلامی در دستورالعمل بوده و ثانیاً نسبت به ثبت‌نام و خرید محصولات اقدام کرده باشند.

کد خبر 702496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.