۲۶ محله کم‌برخوردار در بجنورد وجود دارد

فرماندار بجنورد گفت: ۲۶ محله کم‌برخوردار در بجنورد وجود دارد که باید با اقدامات ویژه در این مناطق انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدباقر باقرپور امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان_ در شورای اداری شهرستان بجنورد اظهار کرد: نگاه پدافند غیرعامل باید در برنامه مدیران و زندگی روزمره مردم تقویت شود، همچنین برنامه‌های سطح کلان و خرد در حوزه‌های شهری و روستایی حتماً نیازمند پیوست پدافند غیرعاملی است.

وی با اشاره به راهپیمایی روز دانش‌آموز افزود: از حضور پرشور مردم شهرستان بجنورد در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ چرا که این مشارکت نشان‌دهنده استکبارستیزی بوده و نشان می‌دهد همواره مردم پشتیبان این نظام و دولت هستند.

فرماندار بجنورد در ادامه ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: بحث انتخابات و اهمیت آن بر همه روشن است و ضرورت دارد در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو به هر نحوی و شکلی و با برنامه‌های میدانی این مشارکت را افزایش دهیم.

باقرپور گفت: دولت در همه زمینه‌ها حامی مردم است و تمام مدیران باید تلاش کنند تا برنامه‌های اجرایی جهت کیفیت خدمت و جهش خاص در همان حوزه صورت پذیرد و این مهم لازم و ضروری است.

وی با اشاره به میز خدمت برگزار شده با حضور مدیران گفت: از تلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در برگزاری اجتماع مدیران در میز خدمت تقدیر و تشکر می‌شود و در همین راستا تصمیم داریم در محلات کم‌برخوردار با حضور برخی مدیران جهت رفع مشکلات و حضور مستقیم میز خدمت برگزار کنیم.

فرماندار بجنورد تصریح کرد: ۲۶ محله کم‌برخوردار در شهرستان بجنورد داریم و این مناطق را باید با نگاه خدمت و جهشی، خدمات‌دهی کنیم و با اقدامات مثبت و اثربخش باعث افزایش امید و نگاه مثبت مردم به مسئولان خواهیم بود و به دنبال جذب رضایتمندی حداکثری هستیم.

باقرپور خاطرنشان کرد: نگاه ویژه مدیران جهت اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه‌های اجرایی ضروری است و در این بین همکاری مدیران با اصحاب رسانه ضرورت دارد، زیرا باید اقدامات صورت گرفته اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 702325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.