ورود استانداری کهگیلویه و بویراحمد به اختلافات شورای شهر سی‌سخت

فرماندار شهرستان دنا گفت: مستندات لازم با هدف تعیین تکلیف شورای اسلامی شهر سی‌سخت به استانداری استان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا یکی از زیباترین شهرهای کشور است که در چهار فصل سال برای ذائقه هر گردشگری حرفی برای گفتن دارد. این شهر با قرار گرفتن در دل کوه دنا در فصل‌های بهار و تابستان با طبیعت سبز چشم‌نواز خود دل هر انسانی را به سوی خود می‌کشاند و در پاییز با جذابیت رنگ درختان چشمان را مات خود می‌کند و در زمستان با پوشش سفید برف شکوه دنا را به تصویر می‌کشد.

شهر سی‌سخت که بعد از زلزله سال ۹۹ چهره‌ای نو به خود گرفته است، این روزها با چالش بزرگ در مدیریت شهری مواجه است و اختلاف بین اعضای شورای اسلامی این شهر باعث شده است که مدیریت شهری به جای آن‌که در اندیشه خدمات‌رسانی به مردم شهر و گردشگران باشد، به اتفاقات ناگواری بیندیشید که اعضای شورای اسلامی شهر در سایه اختلاف‌سلیقه‌ای ایجاد کرده‌اند.

اگرچه موضوع اختلاف اعضای شورای اسلامی شهر مختص سی‌سخت نیست، اما وضعیت جغرافیایی و اهمیت گردشگری در این شهر باعث شده است که انتظارات سی‌سخت فراتر از نقاط دیگر باشد.

پارسا شعبانی، فرماندار شهرستان دنا اظهار کرد: ناهماهنگی به وجود آمده در شورای اسلامی شهر سی‌سخت باعث شد تا جلسه فوق‌العاده در محل فرمانداری دنا برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از بحث و تبادل نظر در مورد وظایف شورا، تذکرات لازم به اعضای شورای حاضر در جلسه در خصوص ناراضی بودن مردم از عملکرد آن‌ها داده شد و توصیه کردیم که شوراها باید با همدلی و هم‌صدایی مشکلات موجود شهر را رفع کنند، نه اینکه در مقابل هم بایستند و وظایف خود را فراموش کنند.

فرماندار شهرستان دنا اضافه کرد: به‌رغم دعوت اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت به صورت کتبی و تماس تلفنی جهت حضور در جلسه تعیین تکلیف در فرمانداری دنا دو نفر از اعضا در این جلسه حضور پیدا نکردند و جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نشد.

وی با بیان اینکه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری استان در ارتباط با اختلافات شورای اسلامی شهر سی‌سخت طی نامه‌ای خواستار تشکیل این جلسه شده بود، تصریح کرد: مستندات لازم را به استانداری ارسال می‌کنیم تا در آنجا تصمیمات لازم در مورد شورای اسلامی شهر سی‌سخت اتخاذ و تکلیف مشخص شود.

کد خبر 702158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.