طرح راه‌اندازی ۳ خانه فرهنگ در گنبدکاووس به تصویب رسیده است

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از موافقت اعضای این شورا با راه‌اندازی سه خانه فرهنگ جدید در محله «ملا نفس» و دو شهرک «بهارستان و فرهنگیان» خبر داد و گفت: این سه خانه فرهنگ طی روزهای آینده با رهن یا اجاره واحدهای مسکونی مناسب در این محلات راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، یحیی عباسی اظهار کرد: با این مصوبه شورای اسلامی شهر، تعداد خانه‌های فرهنگ یا سرای محله در محلات گنبدکاووس به پنج مورد افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش از این خانه فرهنگ در دو محله «سیدآباد و چای بویین» گنبدکاووس راه‌اندازی شده است، افزود: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای گروه‌های مختلف سنی در مناسبت‌های ملی و مذهبی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌آموزی (فنی و حرفه‌ای) و نیز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی در شهروندان از جمله اهداف راه‌اندازی سرای محله است.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از موافقت اعضای شورای اسلامی شهر با «حسین مددی» گزینه پیشنهادی هیئت مدیره باشگاه شهرداری گنبدکاووس برای سرمربیگری تیم والیبال جوانان شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: بررسی طرح احداث یادمان (المان) میدان امام علی (ع) در جلسه این شورا با حضور طراح آن انجام می‌شود.

عباسی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر پس از بیان نقطه نظرات پیشنهادی خود مقرر کردند تا این طرح پس از تأیید کارشناسان فنی مرتبط و حوزه مدیریت شهری با توجه به پیش‌بینی احداث روگذر در این میدان، اجرایی شود.

وی گفت: یادمان میدان امام علی (ع) یک سازه تلفیقی از بُتن، آجر و کاشی‌کاری مُعرق با نورپردازی‌های نوین است که با ارتفاع تقریبی ۲۲ متر ظرف مدت شش ماه احداث خواهد شد.

کد خبر 702000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.