سپاهان - آلمالیق / فرصتی برای پایان بحران‌

تیم فوتبال سپاهان در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آلمالیق ازبکستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه C لیگ قهرمانان آسیا، امروز _دوشنبه، پانزدهم آبان‌_ از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته چهارم گروه C لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان

زمان: دوشنبه، پانزدهم آبان‌، ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: کیم جونگ هیوک (کره جنوبی)

آخرین رویارویی: آلمالیق یک - سپاهان سه

پخش زنده: شبکه ورزش، شبکه اصفهان

فرصتی برای پایان بحران‌

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف آلمالیق ازبکستان می‌رود که این روزها شرایط خوبی را چه از نظر روحی چه از نظر فنی تجربه نمی‌کند. شاگردان مورایس بعد از پیروزی برابر آلمالیق در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نظر شرایط مطلوبی داشتند، اما پس از دو بازی که در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران برابر نساجی و ملوان انجام دادند، شرایط این تیم کاملاً متفاوت و دگرگون شد. طلایی‌پوشان ابتدا برابر نساجی با ارائه یک نمایش پر انتقاد تن به تساوی یک بر یک دادند و سپس در حالی که از رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد دیدار برگزار نشده سپاهان و الاتحاد عربستان شوکه شده بودند، برابر ملوان قرار گرفتند و در آن دیدار هم با ارائه یک بازی بسیار ضعیف و دور از انتظار با نتیجه سه بر دو مغلوب شدند.

دیدار با آلمالیق می‌تواند دوباره سپاهان را به روند پیروزی بازگرداند تا شاگردان مورایس با گذر از روزهای سخت و پرحاشیه، خود را برای دیدار حساس هفته آینده مقابل پرسپولیس، رقیب مستقیم در راه قهرمانی لیگ برتر آماده کنند.

شاگردان مورایس و امید به صعود در آسیا

سپاهان در شرایطی برابر آلمالیق قرار می‌گیرد که با وجود اعلام شکست انضباطی برابر الاتحاد عربستان، همچنان شانس صعود به عنوان تیم دوم گروه را دارد. سپاهانی‌ها علاوه بر بازی امروز، در دیدار بعدی مقابل نیروی هوایی عراق نیز میزبان هستند و ۶ امتیاز این دو دیدار می‌تواند سپاهان را ۱۰ امتیازی کند و تیم را در آستانه صعود حداقل به عنوان یکی از سه تیم دوم برتر گروه‌های پنج‌گانه منطقه غرب آسیا قرار دهد.

پس برای سپاهان امتیاز از دست دادن برابر آلمالیق به معنی حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا است و شاگردان مورایس با علم بر این موضوع برای کسب سه امتیاز این دیدار تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

سپاهان که با چهار امتیاز در حال حاضر در رتبه سوم گروه قرار گرفته است با توجه به یکی از بندهای حکم اخیر کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باید در ورزشگاه آزادی تهران از آلمالیق ازبکستان میزبانی کند، اما سپاهان برای دیدار بعدی با نیروی هوایی ممکن است در ورزشگاه فولادشهر یا امام رضا (ع) مشهد میزبان حریف خود باشد.

آلمالیق در فرم مطلوب مقابل سپاهان

در سوی دیگر آلمالیق ازبکستان در حالی به مصاف سپاهان می‌آید که برخلاف این تیم در دو دیدار گذشته در لیگ ازبکستان پیروز از میدان خارج شده است. ازبک‌ها که برخلاف سپاهان با روحیه‌ای خوب به استقبال دیدار امشب می‌آیند، شانس چندانی برای صعود از مرحله گروهی ندارند، اما برای درخشش و اعاده حیثیت در دیدار فردا انگیزه‌های کافی برای شاگردان میرجلال کاسیموف وجود دارد.

سرمه‌ای‌پوشان آلمالیق رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را با شکست سه بر صفر در خانه الاتحاد آغاز کردند و در ادامه دو شکست خانگی برابر نیروی هوایی عراق و سپاهان ایران کار را برای ازبک‌ها سخت کرد تا این تیم بدون امتیاز در قعر جدول گروه C جا خوش کند.

ترکیب احتمالی

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر

آلمالیق: ارگاشیف، کومیلوف، رحمانوف، اسماعیلوف، جیاسوو، میراحمدوف، روستموف، تورسونوف، کاسیموف، خاسانوف و دنیسف

کد خبر 701833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.