۱۳ آبان؛ سندی ماندگار از عدالت‌جویی و ظلم‌ستیزی است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: ۱۳ آبان سندی ماندگار و پرافتخار از عدالت‌جویی و ظلم‌ستیزی نسلی است که ایثار و ازخودگذشتگی، مقاومت و پایداری در حفظ ارزش‌های دینی و ملی را از مراد روشن ضمیر خویش، امام خمینی (ره) فرا گرفته است.

مهدی نم‌نبات در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه در حافظه ملت انقلابی و بصیر ایران، روزی اثرگذار و فراموش‌نشدنی است، اظهار کرد: ملت انقلابی ایران از جمله نسل جوان و دانش‌آموزان، امسال نیز در راهپیمایی روز ۱۳ آبان یک بار دیگر دست در دست هم با گام‌هایی استوار، آرمان‌های امام راحل و شهدا را فریاد خواهند زد.

وی افزود: ۱۳ آبان سندی ماندگار و پر افتخار از عدالت‌جویی و ظلم‌ستیزی نسلی است که ایثار و ازخودگذشتگی، مقاومت و پایداری در حفظ ارزش‌های دینی و ملی را از مراد روشن ضمیر خویش، امام خمینی (ره) فرا گرفته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی امسال سیزدهم آبان، از تمام دانش‌آموزان، معلمان و اولیا برای شرکت در این راهپیمایی شکوهمند دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: با شرکت حداکثری در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، درصدد هستیم حماسه‌ای تاریخی دیگر را در کشورمان به رخ جهانیان بکشانیم.

وی با اشاره به نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس استان اصفهان، گفت: در آستانه ۱۳ آبان‌ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز و هم‌زمان با سراسر کشور، زنگ استکبارستیزی در مدارس اصفهان نواخته شد.

نم‌نبات با بیان اینکه امسال مراسم ۱۳ آبان با شعار «۱۳ آبان حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» و محوریت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی باشکوه در سراسر کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: راهپیمایی باشکوه روز دانش‌آموز با شرکت حداکثری دانش‌آموزان، همکاران آموزش و پرورش و خانواده‌های اصفهانی در حال برگزار است و در کنار آن پویش‌های مختلفی همچون سال‌های گذشته برپا می‌شود.

کد خبر 701455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.