فرزندان ما امروز در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش‌آفرین هستند

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: موضوع فلسطین در افکار عمومی در اوج قرار دارد، فروپاشی اسرائیل آغاز شده و سرعت گرفته است و فرزندان ما امروز در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش‌آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار شریف امروز _شنبه سیزدهم آبان‌_ در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در جمع کاشانی‌ها با بیان اینکه فرزندان شما امروز در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش‌آفرین هستند، اظهار کرد: موضوع فلسطین در افکار عمومی در اوج قرار دارد و فروپاشی اسرائیل آغاز شده و سرعت گرفته است.

وی با اشاره به تبعید امام راحل و اجراکننده نقش دین و مذهب در دنیای امروز، افزود: هر آنچه که امروز داریم از رهبری امام راحل است، از رفتار دشمنان به عظمت امام راحل پی می‌بریم. دشمنان عظمت راه امام راحل را فهمیده بودند و متوجه بودند نهادینه‌سازی گفتمان امام راحل پایان زندگی نحس آنان است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اینکه دشمن فکر می‌کرد با اقدامات خود می‌تواند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد، خاطرنشان کرد: امام راحل با انقلاب عظیم خود این کشور را از گلوی انگلیس بیرون کشید و به دست صاحبان اصلی آن‌ها یعنی مردم تحویل داد.

شریف با بیان اینکه تمام دنیا امروز اعتراف دارند که ایران اسلامی ملتی مستقل است، تاکید کرد: دشمنان نتوانستند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند در حالی که ناراحتی‌های زیادی را علیه نظام و مردم ایران روا داشتند که یکی از آن‌ها جنگ تحمیلی بود و مردم زحمات زیادی برای خنثی‌کننده توطئه دشمنان متقبل شدند به نحوی که تنها کاشان بیش از ۲۰ هزار رزمنده و یک هزار و ۷۰۰ شهید داشته است.

وی با اشاره به کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان، گفت: امام راحل با شناخت از ملت ایران کاری کرد که دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد و برای حراست از این انقلاب بسیج و سپاه را تأسیس کرد. خدا را شاکر هستیم که درایت امام در راه حفظ انقلاب نتیجه داده و توطئه نه تنها خنثی بلکه به فرصت تبدیل شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به هشت سال مبارزه نفس‌گیر در جنگ تحمیلی، گفت: ایران نه تنها پیروز در جنگ تحمیلی بلکه پیروز در پیمودن مسیر پیشرفت نیز است، امروز خبری از فرماندهان صدام نیست و آرامگاه شهدای گمنام به محلی برای زیارت تبدیل شده است که نشان از اوج معنویت مردم دارد.

کد خبر 701453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.