امیدواریم خداوند به زودی بشارت نابودی رژیم صهیونیستی را به ما برساند

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان گفت: جنگ اخیر رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین تقابل بین حق و باطل است که به زودی این باطل نابود خواهد شد، امیدواریم خداوند به زودی بشارت نابودی رژیم صهیونیستی را به ما برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، ظهر امروز _جمعه دوازدهم آبان‌ماه_ در خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: خداوند در خصوص برکات تقوا در آیه‌ی ۱۰ سوره مائده می‌فرماید: رمز موفقیت مؤمنین توکل است، در این راستا رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند جنگ اخیر رژیم صهیونیستی و مردم فلسطین تقابل بین حق و باطل است که به زودی این باطل نابود خواهد شد، امیدواریم خداوند به زودی بشارت نابودی رژیم صهیونیستی را به ما برساند.

وی افزود: یکی از گروه‌هایی که خداوند به آنها وعده داده است بنا بر سوره «نساء» کسانی هستند که در عمل و نه فقط به صورت ظاهری از خداوند و پیامبر اطلاعات کند، یکی دیگر از گروه‌هایی که خداوند وعده بهشت داده است کسانی است که اعمال خود را بدون ریا و خالصانه برای خدا انجام می‌دهند، گروه دیگری که بنا بر قرآن از اهالی بهشت تلقی می‌شوند، افراد صادق و راست گو هستند، در این راستا لازم است توجه داشته باشیم که بهترین راه نجات و موفقیت راستی و صداقت است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: نمازگزاران توجه داشته باشید کلید رسیدن به نصرت الهی در نبرد، رسیدن به بهشت، روزی و رستگاری تقوای الهی است، همانطوری که مسلمانان در جنگ بدر علی‌رغم اینکه دشمنان ایران تا دندان مسلح بودند اما نصرت الهی شامل حال مسلمانان شد و پیروز این نبرد شدند.

وی با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی تاکید کرد: دشمنان همواره روی دانش‌آموزان ایران سرمایه‌گذاری کرده و سعی داشتند با سند ۲۰۳۰ در مدارس ما نفوذ کند اما در تحقق این هدف نا کام ماندند، در این راستا توصیه می‌کنم با توجه به تلاش‌های دشمنان در سال گذشته برای فریب دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی به عنوان اولویت امروز جامعه توسعه یابد.

میردامادی گفت: در طول پیروزی انقلاب اسلامی رژیم طاغوت هر ظلمی که می‌توانست به امام خمینی (ره) کرد، امام (ره) را تبعید کردند و در نجف تحت محاصره قرار داند اما شاهد بودیم که بالاخره حق پیروز شد، در این راستا امروز شاهدیم در تمامی دنیا نام معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) طنین‌انداز شده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود فرمودند: اگر کمک‌های تسلیحاتی آمریکا نبود اسرائیل یک هفته هم توانایی مقابله نداشت، زیرا را رژیم صهیونیستی تنها توانایی حمله به مظلومان را دارد. امروز چهره واقعی پشت نقاب حقوق بشری آمریکا مشخص شد در هر نقطه‌ای از جهان اگر جنایتی بود قطعاً خط اول آن رژیم صهیونیستی و آمریکا است، اما رهبر معظم انقلاب وعده دادند پیروزی نزدیک است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: مقام معظم رهبری به کشورهای اسلامی پیشنهاد کردند که با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کنند، دشمنی آمریکا با مردم ایران سابقه تاریخی دارد زمانی که مردم در سال ۴۳ ندای امام خود را لبیک گفتند دژخیمانه حکومت طاغوت دانش آموزان و دانشجویان به رگبار گلوله بستند.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۳ آبان ماه دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) با تسخیر جاسوسی، اسنادی را یافتند که مشخص شد آمریکا نقشه‌های شومی برای ایران داشته است، امیدوارم به زودی آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار نابود شوند

استقبال پرشور دانش‌آموزان اصفهانی از اردوهای راهیان نور

سرهنگ رجب‌پور، فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان، امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز مانند سایر اقشار جامعه در صحنه حضور دارند، زیرا از حسین فهمیده درس گرفتند و به دنبال آن به راه افتادند، هشتم آبان روز بسیج دانش آموزی به مناسبت شهادت شهید فهمیده نام‌گذاری شده است.

وی افزود: امروز دانش‌آموزانی مانند حسین فهمیده‌ها پای کار انقلاب ایستادند، در این راستا علی‌رغم اینکه سال گذشته دشمنان انقلاب سعی در فریب دانش‌آموزان داشتند، اما موج استقبال دانش‌آموزان در برنامه‌های راهیان نور نشان داد خواب دشمنان برای این قشر از مردم ایران خیال باطل است.

با شروع مرحله اول اردوهای راهیان نور از ابتدای آبان‌ماه شاهد استقبال پرشور دانش‌آموزان دهه هشتادی برای اعزام مناطق عملیاتی جنوب بودیم، همچنین در تابستان امسال دانش‌آموزان بسیجی دهه نودی و هشتادی در قالب طرح جهادی شهید عجمیان به بازسازی ۵۵۰ مدرسه در سراسر استان پرداختند.

فرمانده سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان تاکید کرد: استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان ابتدایی از طرح اردوی فرمانده دل‌ها در گلستان شهدای اصفهان به صورت روزانه، نشان از این دارد که هنوز حسین فهمیده‌ها در این سرزمین حضور دارند و می‌توانند موجب نا امیدی دشمنان شوند.

رجب‌پور ادامه داد: دانش‌آموزان انقلابی اصفهان فردا در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ثابت خواهند کرد پای کار انقلاب اسلامی‌ایستاده‌اند و همپای دانش‌آموزان دهه ۶۰ برای دفاع از کشور خود مقابل دشمنان خواهند ایستاد.
کد خبر 701199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.