عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ آبان‌ماه

در این بسته خبری از شهرداری قم در پروژه منوریل تصمیم‌گیر نیست تا هشت کانال انتقال آب شهر زنجان در دست احداث است و ناوگان حمل‌ونقل پایتخت روی ریل برقی‌سازی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اختیارات شوراها همچنان کاهشی است

محمدرضا قلندر، شهردار مشهد اظهار کرد: نظام شورایی از دستاوردهای خون شهدا است و این نظام در خدمت‌رسانی به مردم و دولت در ٢۵ سال گذشته و از زمان آغاز فعالیت بسیار کارآمد بوده است.

تمرکز بر تسهیل شریان‌های عبوری شمال به جنوب فردیس

بهنام فخری، رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت شهری بر تسهیل شریان‌های عبوری شمال به جنوب شهر فردیس تمرکز ویژه‌ای شده، اظهار کرد: در این راستا سه پروژه به صورت همزمان در حال پیگیری است.

شکایت حقوقی شهرداری تبریز از بلاتکلیفی چند ساله تونل انرژی ایده‌لو

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز دستور شکایت حقوقی از پیمانکار تونل انرژی ایده‌لو به جهت تأخیر چند ساله در اتمام عملیات عمرانی را صادر کرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ آبان‌ماه

شهرداری قم در پروژه منوریل تصمیم‌گیر نیست

سیدمرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم اجرای پروژه منوریل را منوط به مشخص شدن ابعاد مختلف پروژه و تعهدات دولت، شهرداری و پیمانکار دانست و تصریح کرد: اگر دولت، استانداری و شورای شهر قم به این نتیجه برسند که منوریل باید تا پردیسان ادامه یابد، شهرداری قم به خرد جمعی احترام خواهد گذاشت.

۸ میلیارد تومان در حوزه خدمات شهری در شهرک منظریه هزینه شد

داوود مؤمنی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد گفت: از سال گذشته تاکنون ۸ میلیارد تومان در حوزه خدمات شهری در منظریه هزینه شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ آبان‌ماه

هشت کانال انتقال آب شهر زنجان در دست احداث است

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: در حال حاضر بیش از هشت کانال بزرگ و متوسط انتقال آب شهر در دست احداث است و همچنین لایروبی انهار و کانال‌های سطح شهر که گاهی ۲۰ سال از آخرین لایروبی آنها سپری شده بود انجام شد.

ناوگان حمل‌ونقل پایتخت روی ریل برقی‌سازی

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران گفت: اگر ناوگان حمل‌ونقل عمومی را برقی کنیم، اما زیرساخت‌های مناسب را برای شارژ آن‌ها در سطح شهر نداشته‌باشیم، راه به جایی نخواهیم برد؛ در همین راستا از همین امسال ساخت و توزیع ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه و موتورهای برقی در نقاط مختلف شهر راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 701019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.