۳ قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای در خراسان شمالی فعال می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: سه قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای در خراسان شمالی راه‌‎اندازی و تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین افتتاح قرارگاه عملیاتی جهادی پهنه‌ای شهرستان شیروان امروز- یازدهم آبان ماه- با حضور سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم اظهار کرد: قرارگاه جهادی پهنه‌ای برای حمایت از گروه‌های جهادی شهرستان و به عنوان بازوی عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در مواقع بحران و مشکلات موجود عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: امسال در کل کشور ۱۱۰ قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای به اقلام و امکانات مورد نیاز تجهیز خواهند شد که قرارگاه جهادی شهرستان شیروان نیز جزو آن است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اولین هدف از راه اندازی این قرارگاه اقدام به موقع و جهادی در مواقع بحران و سایر مشکلات است؛ دومین هدف ایجاد انسجام بین گروه‌های جهادی و سومین هدف آن اقدام هدفمند در حوزه‌های مختلف خدمات مومنانه، مسکن محرومین، قنات، آب شرب و سایر خدمات به مردم عزیز است.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه بازوی اجرایی برای نهادها است، تصریح کرد: قرار است سه قرارگاه پهنه‌ای در استان خراسان شمالی راه اندازی و تجهیز شود.

کد خبر 700963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.