تعزیرات گشت‌های مشترک را فعال کنند تا مردم آثار حضور آن را در ثبات قیمت‌ها ببینند

وزیر دادگستری گفت: تعزیرات باید تلاش کند با هماهنگی و تعامل با ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های دیگر، گشت‌های مشترک را بیشتر فعال کنند تا مردم آثار حضور تعزیرات را در ثبات قیمت‌ها و کالاها ببینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین حسین رحیمی امروز _چهارشنبه دهم آبان ماه_ در جمع کارکنان اداره تعزیرات حکومتی استان کرمان، با بیان اینکه تعزیرات مرجع رسیدگی است، اظهار کرد: انتظار دارم تعزیرات گشت‌های مشترک را برای پیشگیری از وقوع تخلف با جدیت، دقت و سرعت و به نحو بازدارنده انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم حاکمیت را می‌شناسند، ضرورت تعامل با دستگاه‌های دیگر را خواستار شد و افزود: تعزیرات باید تلاش کند با هماهنگی و تعامل با ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های دیگر، گشت‌های مشترک را بیشتر فعال کنند تا مردم آثار حضور تعزیرات را در ثبات قیمت‌ها و کالاها ببینند.

در این دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به فعالیت ۱۱۲ هزار و ۳۰۴ واحد صنفی مجوزدار در استان، تصریح کرد: بیش از ۷۸ هزار واحد صنعتی، ۴۹۰ واحد معدنی، ۶۸۰۰ محدوده معدنی‌، سه منطقه اقتصادی و ۷۰۰ اثر ثبت ملی در استان کرمان وجود دارد.

ارسلان میری با ابراز تأسف از اینکه تعزیرات حکومتی در استان کرمان در ۳۰ سال گذشته افزایش نیرو نداشته است، تصریح کرد: در کرمان با وجود ۲۸۶ پست مصوب، فقط ۸۲ نیرو در اداره کل تعزیرات حکومتی مشغول به کار هستند و کمتر از یک سوم پست‌های مصوب این اداره کل دارای تصدی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی استان کرمان، ۱۰ اداره تعزیرات فعال وجود دارد و مابقی شهرستان‌ها به صورت اقماری زیر پوشش شهرستان‌های مادر اداره می‌شوند.

کد خبر 700855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.