دستاوردهای صنعت دفاعی موجب بازدارندگی دشمنان شده است

جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل گفت: در صنعت دفاعی به دستاوردهایی رسیده‌ایم که وضعیت بازدارندگی در برابر هجمه‌های دشمنان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید جمال الدین گوهری امروز _ چهارشنبه دهم آبان‌ماه _ در همایش توجیهی آموزشی پدافند شیمیایی اظهار کرد: از عمر مجموعه پدافند غیرعامل بیش از ۲۰ سال گذشته است و با رویکرد امنیتی و دفاعی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: در صنعت دفاعی به دستاوردهایی رسیده‌ایم که وضعیت بازدارندگی در برابر هجمه‌های دشمنان ایجاد کرده است.

جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: دشمن از هر عرصه‌ای برای آسیب وارد کردن به کشور استفاده می‌کند لذا داشتن دیدگاه امنیتی و دفاعی بیش از گذشته باید مورد تاکید قرار گیرد.

طاهر رستمی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: برقراری امنیت حوزه پدافند غیرعامل با تعامل، همکاری و هم افزایی و به‌رغم کمبود اعتبارات به خوبی انجام شده است به نحوی که موفق به کسب رتبه دوم کشور در اولویت اجرای برنامه شده‌ایم.

وی اضافه کرد: ناترازی گاز و کاهش مصرف برق در دستگاه‌های اجرایی از چالش‌های سال گذشته بود، اما اقدامات مطلوبی انجام شد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: در حوزه صنایع، مصون سازی، فعال بودن کمیته پدافند غیرعامل شهرستان‌ها، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی، آموزش، برگزاری رزمایش، اجرای پروژه‌های پدافند غیرعامل اقدامات مطلوبی انجام شده است.

کد خبر 700731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.