مدیران خراسان شمالی اقدامات دولت را اطلاع‌رسانی کنند

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _چهارشنبه دهم آبان‌_ در شورای اطلاع‌رسانی خراسان شمالی اظهار کرد: جنگ امروز دشمن علیه ملت ایران، رسانه‌ای است و از این طریق به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند، افزود: این امر در امیدآفرینی تأثیر مستقیمی خواهد داشت.

استاندار خراسان شمالی توقف مسیر رو به رشد کشور را هدف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع را از طریق اختلاف بین مردم و مسئولان دنبال می‌کنند، از همین رو مدیران اطلاعات و آمار اقدامات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا با کمک رسانه‌ها امیدآفرینی افزایش پیدا کند.

حسین‌نژاد اضافه کرد: اگر مردم از اقداماتی که صورت می‌گیرد مطلع شوند، به‌طور قطع همراهی بیشتری با مسئولان خواهند داشت.

حضور همیشگی پرشور مردم در انتخابات

حسن ناهیدی، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نیز اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران همواره با حضور پرشور و حماسی در انتخابات، تضمین‌کننده امنیت کشور بوده‌اند.

وی با اشاره به پای کار بودن جریان‌های سیاسی برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با رأی و نظر همه مردم بنا می‌شود، بنابراین هر اندازه آرای بیشتری در صندوق ریخته شود، این خانه مستحکم‌تر خواهد بود.

کد خبر 700719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.