ترکیب تیم‌های ملی پایه دختر و پسر جودو برای مسابقات آسیایی مشخص شد

کادرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان پسر و دختر جودوی ایران، نفرات ملی‌پوش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های رده‌سنی نوجوانان و جوانان جودوی قهرمانی آسیا به‌زودی و به میزبانی کشور ازبکستان برگزار خواهد شد و تیم ملی دختران و پسران کشورمان از بیست و دوم تا بیست‌ونهم آبان‌ماه با حریفان خود دیدار خواهند کرد. زمان اعزام تیم ملی به این دوره از رقابت‌ها مشخص شده و با تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی دختران و پسران، ترکیب نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات اعلام شد.

در وزن ۵۰- کیلوگرم امیرمحمد حسن‌نژاد، در وزن ۵۵- کیلوگرم رضا چهارمحالی، در وزن ۶۰- کیلوگرم متین عبادی، در وزن ۸۱- کیلوگرم پویا علیجانی، در وزن ۹۰- کیلوگرم حافظ ایزانلو و ابوالفضل محبی و در وزن ۹۰+ کیلوگرم علیرضا نیک‌سرشت و محمد مهدی مظلوم پهلوانی به‌سرمربی‌گری امیر قاسمی‌نژاد و بهزاد وحدانی مربی حضور خواهند داشت.

در رده‌سنی جوانان بخش پسران و در وزن ۶۶- کیلوگرم امیرحسین ولی‌زاده، در وزن ۷۳- کیلوگرم نیما خدابنده، سبحان قمی، در وزن ۸۱- کیلوگرم الیاس پرهیزگار، در وزن ۹۰- کیلوگرم محمد جواد محبی و امیرعباس چوپان، در وزن ۱۰۰- کیلوگرم امیر پویا نوحی و محمدحسین یاقوتی و در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم امیرعباس موحد با هدایت ایوب رستمی و مربی رضا غفاری حضور خواهند داشت.

در ترکیب تیم ملی رده سنی نوجوانان دختران به‌ترتیب اوزان، در وزن ۴۴- کیلوگرم سیده‌آناهیتا موسوی، در وزن ۵۷- کیلوگرم سمیرا خاک‌خواه و در وزن ۶۳- کیلوگرم مهشید صفری به سرمربی‌گری سحر چغلوند شرکت می‌کنند.

همچنین در رده‌سنی جوانان دختر، در وزن ۴۸- کیلوگرم عسل کلامی، در وزن ۵۷- کیلوگرم هانیه عباس‌زاده، در وزن ۷۸- کیلوگرم مریم پیمانی و در وزن ۷۸+ کیلوگرم راحیل مرادی زیر نظر معصومه جعفری مسابقه خواهند داد. گفتنی است مصطفی کریمی رئیس سازمان تیم‌های ملی به عنوان سرپرست کاروان است. هادی کردی سرپرست تیم پسران و مریم بهاروند نیز سرپرست تیم دختران است.

کد خبر 700594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.