الاتحاد بالاخره رنگ پیروزی را دید / حریف سپاهان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی رسید

تیم فوتبال الاتحاد با غلبه‌بر الفیحا به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی عربستان راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال الاتحاد عصر امروز _سه‌شنبه نهم آبان‌ماه_ در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های عربستان از ساعت ۱۸:۱۵ در خانه الفیحا مقابل این تیم قرار گرفت و موفق شد با نتیجه قاطعانه سه بر صفر صاحب برتری شده و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

در این بازی عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیم فوتبال الاتحاد خیلی‌زود دروازه میزبان را روی پاس رومارینیو گشود و نیمه‌اول با تساوی یک بر صفر به‌سود شاگردان نونو اسپریتو سانتو به پایان رسید؛ در دقیقه ۸۲ نیمه‌دوم عبدالرزاق حمدالله برای دومین‌بار گلزنی کرد.

این پایان کار نبود و در شرایطی که چهار دقیقه از زمان تلف‌شده بازی در نیمه‌دوم سپری شده بود کریم بنزما ستاره فرانسوی الاتحادی‌ها روی پاس‌گل سلطان فرحان نتیجه بازی را سه بر صفر کرد تا الاتحاد بتواند با قاطعیت به مرحله بعدی رقابت‌ها برود. الاتحاد در مرحله قبلی الخود را به‌سختی در ضربات‌پنالتی شکست داده بود.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان که همگروهی سپاهان ایران در لیگ‌قهرمانان آسیاست، در لیگ‌حرفه‌ای عربستان مقابل همین تیم الفیحا متوقف شده و مقابل الاهلی با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود و پس از تساوی در برابر التعاون و الحزم بالاخره موفق شد در لیگ‌حرفه‌ای پیروز شود.

شاگردان نونو اسپریتو سانتو که هفته گذشته در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا، نیروی‌هوایی عراق را به زحمت بردند، حالا در صدر جدول مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان آسیا قرار دارند و در لیگ‌حرفه‌ای عربستان در جایگاه ششم جدول ایستاده‌اند.

کد خبر 700578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.