ضربه طوفان الاقصی به اسرائیل در تاریخ ماندگار می‌شود

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضربه عملیات طوفان الاقصی به اسرائیل در تاریخ مبارزات فلسطین بی‌سابقه بوده و این عملیات در تاریخ ماندگار می‌شود.

به گزارش خبرنگار، یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی و شهدای دانش‌آموز شهرستان دنا به همت سپاه ناحیه دنا، بسیج دانش‌آموزی شهرستان دنا، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و شهرداری سی‌سخت عصر امروز _ سه‌شنبه، نهم آبان‌ماه_ در شهر سی‌سخت برگزار شد.

سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: خداوند می‌فرماید؛ نگویید آنان که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند، ما آنها را مقامی والا و در بلندترین درجه جای داده‌ایم، اینان خانواده‌هایشان و دوستان‌شان را شفاعت می‌کنند، اگر ما بفهمیم شهدا چه درجه‌ای دارند دائماً می‌گوئیم کاش که ما هم شهید می‌شدیم، همه می‌دانیم که روزی دنیا را ترک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با مرگ حاج قاسم منقلب و در کنار تابوت صیاد شیرازی زانو می‌زند، افزود: امروزه مرزبانان و جان برکفان ما در جای جای این مرز بوم در حال دفاع از ایران اسلامی هستند و نمی‌گذارند که وجبی از خاک میهنمان توسط دشمنان قسم خورده انقلاب مورد تجاوز قرار گیرد.

سردار حکمتیان گفت: ما عین‌السد چشم آمریکا را ویران کردیم، امروزه کشتی‌های ما در حیات خلوت آمریکا لنگر انداخته‌اند و آن قدر قدرت بازدارندگی داریم که دشمن جرأت استفاده از گزینه نظامی روی میز را ندارد.

وی تصریح کرد: امروز شما معلمین و دانش آموزان فرمانده و افسران ما هستید، ما در کنار شما هستیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در خصوص غزه و اتفاقات و جنایات اخیر رژیم منحوس صهیونیستی باید بدانید صد سال است نطفه نامشروع انگلیس در پیکره جهان متولد شده‌است و نتیجه آن ۷۵ سال محاصره ویرانی، کودک کشی، اذیت کردن مردم و نسل‌کشی بوده‌است.

وی افزود: ماهیت اسرائیل این است که اجازه هیچ عملیاتی در سرزمین خودش را نمی‌دهد و جنگ‌ها را در کشورهایی که تهدیدی علیه اسرائیل هستند انجام می‌دهد.

سردار حکمتیان گفت: زمانی که حاج قاسم به دستور رهبر فرماندهی جنگ را برعهده گرفت، فاطمیون زینبیون، مقاومت اسلامی و بقیه پای کار آمدند و داعش را سرجایش نشاندند.

وی افزود: در تمام جنگ‌ها بر علیه اسرائیل عدد زخمی‌ها وکشته‌ها به عدد هزار نمی‌رسید ولی عملیات طوفان الاقصی چنان ضربه‌ای به هیمنه اسرائیل زد که در تاریخ ثبت خواهد شد.

کد خبر 700559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.