بررسی مشکلات دیارکریمان در سفر استانی رئیس قوه قضائیه به کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سفر ریاست قوه قضائیه به استان کرمان با حضور ۲۰ نفر از اعضای شورای عالی قضایی کشور، معاونان قوه قضائیه و روسای سازمان‌های تابعه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: در سفر ریاست قوه قضائیه به استان کرمان که فردا _ چهارشنبه دهم آبان‌ماه _ با حضور ۲۰ نفر از اعضای شورای عالی قضائی کشور، معاونین قوه قضائیه و رؤسای سازمان‌های تابعه برگزار می‌شود، مشکلات و معضلات شهرستان‌ها با حضور نمایندگان ریاست قوه قضائیه بررسی و در مرکز استان جمع‌بندی می‌شود.

وی افزود: از حدود یک ماه قبل تیم ۲۰ نفره از نمایندگان قوه قضائیه در نقاط مختلف استان کرمان حضور یافته و مشکلات و اولویت‌های سفر را بررسی و جمع بندی کردند و گزارش مربوطه به ریاست قوه قضائیه تقدیم شده است و در این سفر متناسب با گزارش‌های دریافت شده، نمایندگانی برای حضور در شهرستان‌ها انتخاب شده‌اند و تمام شهرستان‌ها میزبان نمایندگان ریاست قوه قضائیه خواهند بود و شخص ریاست قوه قضائیه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: بازدید از مجتمع‌های قضائی، نشست با همکاران اداری و قضائی، نشست با فعالان اقتصادی، دیدار با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری استان از برنامه‌های ریاست قوه قضائیه در سفر به استان کرمان است.

وی ادامه داد: در این سفر یک روزه نمایندگان فعالان اقتصادی و اقشار مختلف مردم، مطالب خود را به محضر ریاست قوه قضائیه ارائه می‌کنند و در پایان نشست شورای عالی قوه قضائیه و شورای قضائی استان انجام و گزارشات نمایندگان در شهرستان‌ها و مرکز استان مطرح و مصوبات سفر به تصویب نهایی می‌رسد.

حجت‌الاسلام حمیدی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود در این سفر به عنوان یک سفر رسمی، بررسی مشکلات قضائی و اداری دادگستری انجام شود و بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی نیز مورد بررسی قرار گیرد و با تدوین مصوبات، گام بلندی برای حل مشکلات دادگستری برداشته شود تا دادگستری کل استان کرمان بتواند خدمتگزاری بهتر و بیشتری به مردم شریف استان کرمان داشته باشد.

کد خبر 700502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.