آسفالت معابر شهر بجنورد در دستور کار مدیریت شهری است

شهردار بجنورد گفت: یکی از عوامل نارضایتی مردم طی سالیان گذشته، بهسازی معابر یا آسفالت است و شهرداری بهبود فرآیندهای این حوزه را وظیفه ذاتی خود می‌داند.

سید محمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به تشریح برنامه‌های شهرداری بجنورد در دوران جدید مدیریتی پرداخت و اظهار کرد: طی حکم وزیر کشور نقشه راه برای شهرداری بجنورد تبیین و در حوزه‌های مختلف برنامه‌های جزئی به شورای اسلامی شهر ارائه شده است.

وی از ایجاد قلمروهای مختلف شهرداری بجنورد خبر داد و افزود: برای هر حرکت رو به جلو ابتدا نیاز به آسیب‌شناسی داریم؛ بنابراین این اقدام انجام شده است و در راستای رفع آن‌ها فعالیت خواهیم کرد.

شهردار بجنورد رضایت‌مندی شهروندان را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: بازخورد نیازهای شهروندان اخذ شده و آنچه باعث نارضایتی مردم طی سالیان گذشته شده، بهسازی معابر یا همان آسفالت است.

وی اضافه کرد: بهسازی معابر وظیفه ذاتی شهرداری است، اما در کنار انجام وظایف روتین به سمت اقدامات زیرساختی و خدمات بزرگ نیز خواهیم رفت.

کشمیری جذب سرمایه‌گذار را یکی از اهداف این دوره دانست و تاکید کرد: پروژه‌هایی را آغاز خواهیم کرد که به احتمال فراوان طی عمر مدیریتی به بهره‌برداری نرسد، اما بنا داریم اقدامات زیرساختی را آغاز کنیم.

وی گفت: به صورت کلی برنامه‌ها در دو حوزه زود بازده و زیرساختی اجرا خواهد شد تا ضمن رضایت فوری مردم، اقدامات بزرگی نیز انجام شود.

شهردار بجنورد افزود: اولویت اصلی عزل و نصب نیست، اما جابه‌جایی مدیران به منظور تزریق نفس تازه به بدنه مدیریتی ضروری است.

کد خبر 700223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.