اقدامات شهرداری بجنورد در راستای عدالت‌گستری خواهد بود

شهردار بجنورد با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد یکی از اهداف شهرداری است، گفت: در تمام اقدامات شهرداری عدالت‌گستری مورد توجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدعلی کشمیری امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در آئین معارفه شهردار جدید بجنورد اظهار کرد: تجربه ۲۰ ساله در شهرداری داریم و معتقدیم شهردار نقش هماهنگ‌کننده شهری را دارد.

وی افزود: تنها شاخص بررسی عملکرد شهرداری بجنورد از امروز کار و فعالیت است و انتظار داریم تمام مجموعه شهرداری هیچ کم‌کاری‌ای نداشته باشند.

شهردار بجنورد با تاکید بر اینکه حوزه‌های گردشگری، ترافیک و ثبات مالی از برنامه‌های شهرداری است، خاطرنشان کرد: منشور کاری شهرداری بجنورد مطالبات وزارت کشور است که طی حکمی اعلام شده است و امیدواریم ۱۳ بند این ابلاغیه را اجرایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری بجنورد کاملاً شفاف خواهد بود، اضافه کرد: با فضای رسانه رابطه خوبی خواهیم داشت و طالب انتقادات هستیم.

کشمیری با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد یکی دیگر از اهداف است، گفت: در تمام اقدامات عدالت‌گستری مورد توجه خواهد بود و از ظرفیت جوانان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم محمدعلی کشمیری، به عنوان شهردار جدید بجنورد منصوب شد. وی پیش از این با عنوان سرپرست در این مقام فعالیت داشت. جواد حمیدی، شهردار سابق به مدت دو سال سکان‌دار شهرداری بجنورد بود.

کد خبر 699983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.