لزوم تبدیل وضعیت نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم تبدیل وضعیت نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان و پایان روند کند در حوزه منابع انسانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ با گرامیداشت روز نوجوان و دانش‌آموز اظهار کرد: وی اظهار کرد: به مناسبت هشتم آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده که به نام روز بسیج دانش آموزی و روز نوجوان نام‌گذاری شده است و سیزدهم آبان روز دانش آموز، از سیزدهم تا نوزدهم آبان به مدت یک هفته ابرسازه‌های تفریحی شهر اصفهان از جمله تله‌کابین، تله سیژ، شهر رویاها که در محدوده فعالیتی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان قرار دارند و مراکز گردشگری شهرداری در پارک ناژوان، با تخفیف ۵۰ درصد به نوجوانان و دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه گاهی اتفاقاتی را در رابطه با رعایت نکردن تعرفه‌های تاکسیرانی شاهد هستیم، افزود: نظارت در این زمینه فعال شده است و امیدواریم اخطارها به بعضی از شرکت‌ها که بعضاً تا دو برابر وجوه دریافت می‌کنند، مؤثر واقع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وضعیت نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته در خصوص به‌روزرسانی و هوشمندسازی تجهیزات و حمایت قانونی از این افراد مسائلی را مطرح کردیم؛ نکته مهم‌تر تبدیل وضعیت همکاران این حوزه است.

وی ادامه داد: آزمونی برگزار شده است، اما روند به روال دو سال اخیر در حوزه منابع انسانی شهرداری به کندی اتفاق می‌افتد که امیدواریم شهردار ورود کند و شهرداری را از این روند کند و کسل‌کننده و کشنده انگیزه نجات دهد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت تأمین آب صفه گفت: این موضوع نیز به‌کندی پیش می‌رود و زمان را از دست دادیم، اگر قرار است شهرداری این موضوع را دنبال کند، شهردار باید زمانی را اعلام کند که تا آن زمان کار انجام شده باشد و شاهد اتفاقات خوب برای مردم اصفهان و زاینده‌رود باشیم.

کد خبر 699982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.