اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریالی منطقه ۸ اصفهان برای احداث مجموعه فرهنگی نوش

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه مجموعه فرهنگی نوش گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال و در بافت پرتراکم جمعیتی محله خانه‌اصفهان در حال احداث است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در محلات منطقه هشت شهرداری اصفهان و توجه ویژه به اجرای پروژه‌های فرهنگی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در بودجه سال جاری بسته‌های متعدد، فرهنگی، عمرانی و خدماتی در محله‌های سطح منطقه به‌گونه‌ای تعریف شده است که حوزه تفریح و شادی در دسترس شهروندان باشد، زیرا شرط توسعه پایدار شهری پیوست فرهنگی برای فعالیت‌های عمرانی در شهر است.

وی افزود: بی‌توجهی به نیازهای فرهنگی شهروندان منطقه هشت و نبود پیوست فرهنگی بر ساخت‌وسازهای شهری، موجب بروز آسیب و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد شد که این دغدغه‌ها سرلوحه فعالیت مدیریت شهری کلان‌شهر اصفهان است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به جزئیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی نوش خاطرنشان کرد: این پروژه که عملیات اجرایی آن از نیمه تیرماه آغاز شده است، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال و در بافت پرتراکم جمعیتی محله خانه‌اصفهان، در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریالی منطقه ۸ اصفهان برای احداث مجموعه فرهنگی نوش

وی افزود: مجموعه فرهنگی نوش، شامل سه طبقه و زیربنای ۸۰۰ متر مربع است که کاربری طبقه زیرزمین آن بازارچه محصولات زنان سرپرست خانوار و کاربری طبقات همکف و اول شامل سالن بازی و تفریح کودکان و کلاس‌های آموزشی است.

کد خبر 699768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.