رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش به اتمام رسید

رزمایش ۲ روزه اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش در منطقه عمومی نصرآباد با اجرای موفقیّت‌آمیز مأموریت‌های طراحی شده، پایان یافت.

به گزارش ایمنا، رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش که متناسب با تغییر در سازمان رزم نزاجا، به مدت ۲ روز در منطقه عمومی نصرآباد برگزار شد، با اجرای موفقیت‌آمیز مأموریت‌های طراحی شده به پایان رسید.

مطابق با ساختار رزم سازمانی جدید نزاجا ۴ ویژگی دورزن، دقیق‌زن، هوشمندی، قابلیت اتوماسیون و شبکه‌محور شدن تجهیزات در این رزمایش مورد بررسی و ارزیابی میدانی قرار گرفت.

در این رزمایش یگان‌های پیاده، زرهی، موشکی، توپخانه، هوانیروز، پهپاد، مهندسی، جنگ الکترونیک، جنگ نوین، سایبر، فاوا، با پشتیبانی ترابری هواپیماهای نیروی هوایی ارتش به اجرای مأموریت پرداختند و در نهایت با تأیید ارزیابان و فرماندهان نیروهای مسلح این رزمایش به کار خود پایان داد.

سخنگوی رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش در خصوص دستیابی به اهداف این رزمایش اظهار کرد: ارزیابی سطح توانمندی یگان‌های رزمی و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، مرور تاکتیک‌های رزم زمینی، برآورد عملیاتی تسلیحات جدید، ارتقای توان بازدارندگی در مواجهه با تهدیدات نوین از جمله بخشی از اهداف این رزمایش بود که با موفقیت به منصه ظهور رسید.

همچنین در راستای طرح‌های مردم یاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیمارستان ۵۷۷ منطقه‌ای اصفهان در قالب رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ با اعزام پزشکان متخصص در بخش‌های قلب و عروق، عفونی، داخلی، اعصاب و روان، طب فیزیکی، ارتوپد، اطفال، زنان و… اقدام به ویزیت رایگان و مداوای بیماران روستای نیک‌آباد شهرستان اصفهان کرد و تمام داروهای بیماران به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال توسط بیمارستان منطقه‌ای اصفهان به‌صورت رایگان به بیماران اعطا شد.

کد خبر 699767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.