ضرورت ایجاد ارتباط موثر بین صنعت و مدرسه/ کنفرانس ملی مدارس کارآفرین برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین از برگزاری سومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین طی روز پنجشنبه _یازدهم آبان‌ماه_ امسال در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قندهاری امروز _ششم آبان ماه_ در نشست خبری سومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین «بایسته‌ها و نبایسته‌ها»، تاکید بر اجرای فرایند ساحت شش‌گانه سند بنیادین آموزش و پرورش را از مهم‌ترین اهداف کنفرانس ملی مدارس کارآفرین دانست و اظهار کرد: نخستین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین در تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شده است.

وی عامل رشد، تخصصی و کارشناسی آموزش طی برقراری پیوند مؤثر صنعت با مدارس کارآفرین را از دیگر اهداف این کنفرانس ملی برشمرد و افزود: با تدبیر مجتمع کارآفرینی اندیشه و دانشگاه آزاد اصفهان، دومین دوره کنفرانس ملی مدارس کارآفرین در دی‌ماه سال ۱۳۹۸ در اصفهان برگزار شد.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی مدارس کارآفرین با اشاره به برگزاری سومین دوره کنفرانس ملی مدارس کارآفرین، روز پنجشنبه یازدهم آبان‌ماه در اتاق بازرگانی اصفهان، تصریح کرد: تاکنون ۱۰۸ مقاله توسط اعضای هیأت‌های علمی، دانشجویان و معلمان به دبیرخانه این دوره از کنفرانس ارسال شده است که از این تعداد ۵۰ مقاله پذیرش نهایی شد و سه مقاله در زمان برگزاری کنفرانس حضوری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه یازده دانشگاه از سراسر کشور و آموزشگاه‌های دولتی، آزاد و ادارات دولتی حامیان معنوی برگزاری سومین دوره کنفرانس ملی مدارس کارآفرین، هستند، خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از فناوری‌های آموزشی، ارتقای جایگاه و تحقق اهداف آموزشی و پاسخ‌گویی به علاقمندی‌های دانش‌آموزان از دیگر اهداف برگزاری کنفرانس ملی مدارس کارآفرین در اصفهان است.

کد خبر 699755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.