نیاز به حضور جدی‌تر قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در پروژه‌های اصفهان داریم

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: علی‌رغم تمام آمارهایی که وجود دارد متاسفانه حسب آمارهای رسمی اصفهان از کمترین پشتیبانی در پروژه‌های عمرانی برخوردار بوده است؛ فراموش نکنیم سهم اصفهان در برخورداری از منابع قابل توجه نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) که امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، با آرزوی شکست رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی فرصت مغتنمی است که می‌توان از طریق آن مسیر گذشته را به نظاره نشست. موفقیت‌های گذشته با همت و مجاهدت‌های دانشجویان این مرزوبوم رقم خورده است. در گذشته به‌خصوص در دوران جنگ تحمیلی حتی از داشتن سیم خاردار نیز محروم بودیم، اما در حال حاضر به جایگاهی دست یافته‌ایم که صحبت از تولید پهپاد می‌شود.

وی افزود: در سایه خودباوری و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب کارهای بسیار بزرگی را می‌توان رقم زد. برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند به جوانان ما نشان دهد، می‌توانیم کارهای بزرگی را بدون وابستگی به دیگران رقم بزنیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مشکلات باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مفتخریم در شهری هستیم که بیشترین تعداد شهید و جانباز را دارد، بیشترین تعداد دانشجو بعد از تهران را دارا است و در نهایت باید گفت اصفهان از لحاظ منابع انسانی کم‌نظیر است، اما علی‌رغم تمام آمارهایی که وجود دارد متأسفانه حسب آمارهای رسمی اصفهان از کمترین پشتیبانی در پروژه‌های عمرانی برخوردار بود است. فراموش نکنیم سهم اصفهان در برخورداری از منابع قابل توجه نیست. ظرفیت اصفهان باید به‌صورت ویژه‌تری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با همدلی بیشتر از ظرفیت قرارگاه در پروژه‌های استان بهره‌مند شویم. رهبر معظم انقلاب سال گذشته با همه مدیران اتمام حجت کردند و تاکید کردند مدیران در خدمت به مردم شب و روز نشناسند. در اصفهان چند پروژه داریم که نیاز به حضور جدی‌تر قرارگاه داریم.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) منشأ دستاوردهای خوب است

علی‌محمد میرمحمدی‌میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس و آرزوی موفقیت برای جبهه مقاومت فلسطین اظهار کرد: ان‌شاءالله بتوانیم به برکت جان‌فشانی‌های سرداران اسلام در ادامه گام‌های موفقیت را محکم‌تر برداریم. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منشأ دستاوردهای خوب است؛ همان‌گونه که در گذشته ضامن امنیت ایران اسلامی بوده، امروز برای سازندگی ایران اسلامی در تلاش است.

نیاز به حضور جدی‌تر قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه‌های اصفهان داریم

آغاز به‌کار نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش ایمنا، نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با هدف تبیین توانمندی‌های جوانان ایرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان برپا و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و ابرپروژه‌های انجام شده توسط جوانان ایرانی به دانشجویان ارائه شده است.

حوزه‌های تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در این نمایشگاه شامل هلدینگ‌ها و حوزه‌های تخصصی راه و شهرسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، دریایی، نیرو، کشاورزی، صنعت و معدن، ارتباطات، فناوری و اطلاعات، محرومیت‌زدایی و پژوهشکده در این نمایشگاه حضور دارند. در غرفه انتشارات نیز ۲۲۰ کتاب تخصصی شامل روش اجرای پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ارائه شده است.

غرفه‌ای برای ارتباط صنعت با نخبگان برنامه‌ریزی شده است که در این غرفه خدمات جذب سرباز، پروژه‌های کسر خدمت و جذب نخبگان انجام می‌شود. حدود پنج کارگاه آموزشی با عناوین بتن پارچه‌ای، موج‌شکن و انتقال آب از سد کرخه، توسط اساتید دانشگاه و مدیران پروژه‌های انجام‌شده در دانشگاه صنعتی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از ششم تا دهم آبان‌ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان دایر است.

کد خبر 699612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.