رصد تبلیغات مجازی داوطلبان آغاز می‌شود

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: طبق جدول زمان‌بندی انتخابات، دهم آبان‌ماه هیئت استانی بررسی تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود و به موازات آن در این حوزه انتخابیه نیز به‌منظور ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها، اقدامات قانونی لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی آقابراری صبح امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق قانون جدید، داوطلبان برای تبلیغات می‌توانند یک ستاد و تارنمای مجازی تبلیغاتی داشته باشند که باید نشانی آن را هم به فرمانداری حوزه انتخابی و هم به هیئت بررسی تبلیغات استان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه دهم آبان‌ماه زمان تشکیل هیئت‌های استانی برای بررسی فرایندهای تبلیغات در انتخابات خواهد بود، افزود: تمام گروه‌های جامعه به‌ویژه رسانه‌ها باید برای اطلاع‌رسانی، دعوت مردم و مشارکت در انتخابات همکاری کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج با اشاره به پیشتازی استان البرز و مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد در میان مراکز حوزه انتخابیه استان‌های کشور خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با مشارکت فعالان اجتماعی، نخبگان سیاسی، رسانه‌ها و گروه‌های مرجع، بالاترین میزان مشارکت را در انتخابات سال جاری شاهد باشیم.

آقابراری تصریح کرد: طبق جدول زمان‌بندی انتخابات، دهم آبان‌ماه هیئت استانی بررسی تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود و به موازات آن در این حوزه انتخابیه نیز به‌منظور ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها، اقدامات قانونی لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 699597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.