شیر مدارس از این هفته به صورت استانی توزیع می‌شود

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی گفت: توزیع شیر مدارس از این هفته به صورت استانی انجام می‌شود.

سیدمحمدرضا بنیطبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آخرین وضعیت توزیع شیر مدارس اظهار کرد: اجرای این طرح در سال جاری تاکنون انجام نشده است و مسئولان در حال فراهم‌سازی تدارکات آن بوده‌اند.

وی با بیان اینکه توزیع شیر مدارس از این هفته به صورت استانی انجام می‌شود، افزود: بنابراین طبق سنوات قبلی بودجه شیر مدارس استانی شده و قرارداد خرید بین آموزش و پرورش استان‌ها با کارخانه‌ها منعقد می‌شود.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با تاکید بر اینکه احیای شیر مدارس اتفاق مثبتی است، گفت: قرار است شیر دو نوبت در هفته در مدارس ابتدایی دولتی توزیع شود.

به گزارش ایمنا، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت روز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت امروز آئین‌نامه اجرایی ماده ۴ قانون مانع‌زدایی توسعه صنعت برق را تصویب کرد تا انگیزه کافی برای ساخت نیروگاه و حرکت جهشی در تولید برق ایجاد شود.

وی افزود: همچنین مصوبه دیگری برای تأمین منابع خرید برق تولیدی نیروگاه‌های تجدیدپذیر، انجام شد تا از محل صرفه‌جویی همین نیروگاه، منابعی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

سخنگوی دولت همچنین از تصویب منابع لازم و محل تأمین این منابع برای اختصاص شیر به مدارس دولتی خبر داد و گفت: دولت منابع لازم برای تأمین شیر مدارس دولتی را تصویب کرد.

کد خبر 699563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.