حملات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه و مقابله نیروهای مقاومت

هواپیماهای جنگی، تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حال بمباران شدید شمال غرب نوار غزه هستند و تلاش نیروهای رژیم اشغالگر برای ورود به منطقه تا این لحظه با شکست مواجه شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، تاکنون تلاش دشمن صهیونیستی برای ورود به نوار غزه در شمال نوار غزه و شرق خان یونس با شکست مواجه شده است.

تا این لحظه اشغالگران نتوانسته‌اند وارد نوار غزه شوند و مبارزان مقاومت ضربات سختی به آن‌ها وارد و صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

رژیم صهیونیستی از ترس شکست از حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرده است که این حملات عملیات رسمی زمینی ارتش اسرائیل به غزه نیست.

در همین رابطه، دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب به شبکه ای بی سی نیوز آمریکا گفت که عملیات گسترده جاری در غزه که اکنون در جریان است، حمله زمینی رسمی به این باریکه نیست.

تظاهرات مختلف در شهرهای مختلف شهرهای کرانه باختری و کشورهای عربی و اسلامی شامل لبنان، اردن، تونس، مغرب، بغداد و شهرهای استانبول و دیاربکر ترکیه در جریان است و معترضان حمایت خود را از نیروهای مقاومت و محکومیت حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کردند.

کد خبر 699510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.