موج تنفر از اسرائیل در تمامی کشورها عالم‌گیر شده است

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه موج تنفر از اسرائیل در تمامی کشورها عالم‌گیر شده است، گفت: ان‌شاالله به‌زودی اعلام می‌کنند که از جبهه مقاومت شکست مفتضحانه‌ای خورده‌اند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام اصغر عسکری _امروز پنجم آبان ماه_ در خطبه‌های نمازجمعه، با گرامیداشت مناسبت‌های اخیر، اظهار کرد: با اقدام خوب و بازدارنده و برنامه هماهنگ دستگاه قضائی و انتظامی شهرستان رفسنجان، امسال در فصل برداشت پسته، جلوی بسیاری از سرقت‌های محصول مردم روی درختان پسته گرفته شد.

وی با اشاره به کاهش آمار سرقت پسته در سال جاری نسبت به سال‌های قبل، افزود: اقدام شایسته‌ای بود و از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم؛ اما آن سیاست را نمی‌توانند به صورت قانونی ادامه دهند و اعمال کنند؛ لذا باید مردم در نگهداری و انبار پسته در منازل مراقبت کنند تا محصول از دست سارقین در امان بماند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با تأکید بر اینکه سرگرمی به موضوعات سیاسی، داخلی و جهانی نباید ما را از مسئولیت‌های اجتماعی و اصلاح جامعه غافل کند، تصریح کرد: اسلام جامعه سالم و عاری از فساد می‌خواهد که در آن دزدی، بی ناموسی و شرب خمر، تعدی و تجاوز به اموال مردم، گرانفروشی و احتکار، بی‌حجابی و ولنگاری نباشد.

وی با بیان اینکه آنچه اسلام بر آن تأکید دارد، به نفع مردم است، یکی از راه‌های رسیدن به جامعه عاری از مفاسد را امربه‌معروف و نهی ازمنکر دانست و گفت: وظیفه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در مسائل دینی جایگاه بسیار رفیع و بالایی دارد و یکی از بارزترین مصادیق لبیک یا حسین، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است.

حجت‌الاسلام عسکری با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال خلع سلاح رقیب است، افزود: یکی از سلاح‌هایی که باید مراقب باشیم تا دشمن ما را خلع سلاح نکند حجاب است؛ حجاب سلاح مؤمن و وسیله محافظت و برند شخصیتی و آرم انقلاب است و در قرآن نیز خطاب به مردان و زنان به آن توصیه شده است.

وی در ادامه مهم‌ترین مسأله جهان بشریت را مسأله مظلومیت و نسل کشی اسرائیل در غزه و اراضی اشغالی با حمایت و مدیریت قدرت‌های استکباری بیان کرد و گفت: مردمی که ۷۵ سال اسارت، مظلومیت و قتل و غارت را تحمل کردند، اکنون تصمیم گرفتند در اوج مظلومیت و با اقتدار و صبوری حقشان را از اسرائیل بگیرند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها و آمریکا سیلی‌های محکمی از جبهه مقاومت دریافت کردند و پایگاه نظامی آمریکا در عراق و عین الاسد را چندین بار موردتهاجم قرار دادند، افزود: بزرگترین پایگاه آمریکا در شرق سوریه مورد حمله و تهاجم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به زعم سردمداران اسرائیل، این رژیم فلج شده و از حمله زمینی عقب نشینی کرده‌اند، گفت: برای اولین بار در طول ۷۵ سال اشغال اراضی فلسطینی‌ها، امروز مهاجرت اسرائیلی‌ها شروع شده و مجبور شدند در اردوگاه‌ها زندگی کنند و شهرک‌های اشغالی فلسطینی‌ها را خالی کردند.

حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به اینکه موج تنفر از اسرائیل در تمامی کشورها عالم‌گیر شده است، اظهار کرد: به اذن خدا، همان‌طور که در جریان محاصره اقتصادی و تحریم ایران اقرار به شکست مفتضحانه کردند، ان شاالله به زودی اعلام می‌کنند که از جبهه مقاومت هم شکست مفتضحانه‌ای خورده‌اند.

وی در پایان خطاب به کاندیداهای نمایندگی مجلس، خواستار رعایت قوانین و مقررات برای انجام انتخاباتی پرشور و حداکثری شد و خاطرنشان کرد: کاندیداها مراقبت کنند اقدامات ممنوعه را مرتکب نشوند و اگر رد صلاحیت شدند، جمعی را برای علت‌یابی رد صلاحیت سایرین و انتساب به این جناح و آن جناح درست نکنند.

کد خبر 699420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.