برنامه‌ریزی برای تقویت خدمت‌رسانی به زوار اربعین در سال آینده

استاندار کرمانشاه از پذیرایی و مهمان‌نوازی خوب مردم عراق به خصوص موکب‌داران از زوار اربعین قدردانی کرد و گفت: سال آینده خدمات به زوار اربعین حسینی تقویت و بهبود خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدطیب صحرایی امروز _پنجشنبه، چهارم آبان‌ماه_ در حاشیه دیدار با موکب‌داران مردمی استان دیاله عراق در استانداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب‌داران عراقی هم میزبان زوار عراقی، هم ایرانی و هم زائران دیگر نقاط جهان هستند و انصافاً پذیرایی و مهمان نوازی خیلی خوبی در این مراسم معنوی داشتند.

وی در ادامه سخنان خود استان کرمانشاه را میزبان تعداد زیادی از زوار اربعین و عتبات و عالیات در سال معرفی کرد و افزود: در صحبت‌های که با موکب‌داران عراقی داشتیم ارائه خدمات بهتر در سال آینده مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت تا با کمک هم خدمات بهتری به زوار ارائه کنیم.

برنامه‌ریزی برای تقویت خدمت‌رسانی به زوار اربعین در سال آینده

خرید تجهیزات برای موکب‌های عراقی یکی از اهداف ما در سفر به استان کرمانشاه است

«عباس المکی» رئیس کمیته مرکزی موکب داران مردمی استان دیاله نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از دعوت استاندار کرمانشاه تقدیر می‌کنیم و در این دیدار نکات مورد نظر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و از میزبانی کرمانشاه نیز قدردانی می‌کنیم.

وی در ادامه زوار ایرانی را محترم شمرد و افزود: تمام سعی و تلاش ما در موکب‌ها پذیرایی از آنان از همه جهات اعم از حمل و نقل، خوراک و اسکان است.

رئیس کمیته مرکزی موکب داران مردمی استان دیاله همچنین از اهداف خود، خرید تجهیزات مورد نیاز موکب‌های عراقی (دیاله) از ایران عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۰۰ موکب در دیاله در مراسم اربعین به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، در تلاش هستیم سال به سال خدمات بهتر و شایسته‌تری به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه دهیم.

کد خبر 699344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.