۶۱ سارق‌ و مالخر در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان خبر داد و گفت: در مدت زمان اجرای این طرح، ۵۷ سارق و چهار مالخر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا حدادی اظهار کرد: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد و برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان سرقت‌های خرد در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، تعداد ۵۷ سارق و چهار مالخر را شناسایی و دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: تعداد ۷۰ فقره پرونده در این رابطه کشف شد.

حدادی با بیان اینکه سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مردم برای پیشگیری از وقوع سرقت به هشدارها و توصیه‌های انتظامی کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 699304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.