بیمارستان روانپزشکی امام رضا(ع) تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار کرمان در بازدید از روند احداث بیمارستان روانپزشکی امام رضا (ع) گفت: امیدوار هستیم این بیمارستان تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _پنج‌شنبه چهارم آبان ماه_ در بازدید از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی بیمارستان روانپزشکی امام رضا (ع) جنب بیمارستان افضلی‌پور کرمان، اظهار کرد: این بیمارستان با ۳۵۰ تخت خواب و ۲۶ هزار مترمربع زیربنا، یک هم‌افزایی بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان افضلی‌پور برقرار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان روانپزشکی امام رضا (ع) به همت خیر حوزه سلامت در حال ساخت است، از گستردگی استان در پذیرش بیماران از جنوب شرق کشور خبر داد و افزود: ساخت این مجموعه به بهبود وضعیت بخش روانپزشکی استان که در حال حاضر با مجموعه قدیمی و نامناسب فعالیت می‌کند، کمک خواهد کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه تجهیزات و امکانات لازم برای ساخت و تأسیسات این بیمارستان توسط خیر تهیه شده است، به همکاری دولت در تأمین تجهیزات و زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: مشکلات زیرساختی مربوط به آب، برق، گاز و فاضلاب تا دو هفته آینده پیگیری خواهد شد و امیدوار هستیم بیمارستان تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه با تقدیر از همت خیرین در توسعه استان، از موقعیت مناسب بیمارستان افضلی‌پور کرمان برای دسترسی مردم و بیماران به این مجموعه نام برد و تصریح کرد: این پروژه یک کار بزرگ و نشان‌دهنده انسان دوستی و خدمت‌گزاری به مظلوم‌ترین و غریب‌ترین بیماران است.

کد خبر 699292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.