عدالت‌محور کردن خدمات شهری در نقاط مختلف شهر سنندج

شهردار سنندج گفت: در راستای عدالت‌محور کردن خدمات شهری در نقاط مختلف شهر سنندج، عملیات احداث پارک چهار هکتاری «لاوان» واقع در محله اسلام‌آباد (تقتقان) از تیرماه امسال آغاز شد و در حال حاضر پروژه در مراحل پایانی خود قرار دارد.

سیدانور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه این پروژه تا ۱۰ روز آینده آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: پارک چهار هکتاری «لاوان» در قالب پنج سکو طراحی شده که سکوی نخست آن به پارکینگ، سکوی دوم به فضای سبز و نشیمنگاه خانوادگی و سکوی سوم به ست بازی کودکان و پیاده‌راه اختصاص دارد و در دیگر سکوها نیز ست ورزشی، زمین فوتبال، زمین والیبال و مسیر دوچرخه‌سواری احداث شده است.

وی افزود: در راستای عدالت‌محور کردن خدمات شهری در نقاط مختلف شهر سنندج، عملیات احداث پارک چهار هکتاری «لاوان» واقع در محله اسلام‌آباد (تقتقان) از تیرماه امسال آغاز شد و در حال حاضر پروژه در مراحل پایانی خود قرار دارد.

شهردار سنندج اضافه کرد: این پارک علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز در نواحی کمتر برخوردار شهر، تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک هسته مرکزی، بار گردشگری و تفریحی پارک جنگلی آبیدر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که با اجرای اینگونه پروژه‌ها بتوانیم زمینه رضایت‌مندی شهروندان سنندج را فراهم کنیم و عدالت در ارائه خدمات شهری برقرار شود.

کد خبر 698949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.