تدوین برنامه جامع نرم‌افزاری پدافند غیرعامل ضروری است

استاندار سمنان گفت: تدوین برنامه جامع نرم‌افزاری پدافند غیرعامل در راستای آمادگی برای مقابله با دشمن، ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه سوم آبان‌ماه_ در آئین نواختن زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل اظهار کرد: تدوین برنامه جامع نرم‌افزاری پدافند غیرعامل در جهت آمادگی برای مقابله با دشمن، امری ضروری است.

وی با تاکید بر آمادگی کامل در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی، افزود: هفته پدافند غیرعامل فرصتی گرانبها در راستای جهاد تبیین و اطلاع سانی و آموزش همگانی در حوزه پدافند غیرعامل در بخش‌های پزشکی، عمرانی و اقتصادی است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مسائل زیست‌محیطی، امنیت غذایی، سلامت افراد، حفاظت از زیرساخت‌ها و سایر موارد از جمله بخش‌هایی است که باید در حوزه پدافند غیرعامل مدنظر قرار گیرد.

هاشمی تصریح کرد: حضور میدانی میان مردم، تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل در راستای افزایش اعتماد و امیدآفرینی حائز اهمیت است و این روند تاکنون توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به خوبی انجام شده است.

به گزارش ایمنا، نواختن زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل توسط استاندار سمنان در دبیرستان پسرانه شاهد با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، شهردار سمنان و سایر مدیران شهرستان انجام شد.

کد خبر 698877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.