پنالتی واضح پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان با VAR هم تائید نشد +فیلم

خطای واضح بازیکن استقلال تاجیکستان روی نبیل باهویی در محوطه جریمه انجام گرفت، اما داور علی‌رغم بازبینی صحنه توسط VAR، اعتقادی به پنالتی نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان امشب _سه‌شنبه دوم آبان‌ماه_ در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در منطقه‌شرق، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت محمد قاسم به‌مصاف یکدیگر رفتند که پرسپولیس با دبل سعید صادقی برنده شد.

در واپسین دقایق بازی و در زمان‌های تلف‌شده، فرار نبیل باهویی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به درون محوطه جریمه استقلالی‌ها با تکل خطرناک مدافع استقلال همراه شد و در حالی که داور از سوی اتاق VAR فراخوانده شد، بعد از بررسی طولانی و بازبینی صحنه به‌وسیله کمک‌داور ویدئویی، این صحنه را رد کرد.

نبیل باهویی که مدافع استقلال تاجیکستان روی وی در محوطه‌جریمه‌شان مرتکب خطا شده و در کمال تعجب از چشم داور پنهان ماند، بعد از پایان بازی به سمت داور رفت و بابت عدم اعلام پنالتی از او انتقاد کرد. گفتنی است داور حدود پنج دقیقه صحنه مشکوک به پنالتی را بررسی کرد اما در نهایت از صحنه گذشت.

کد خبر 698793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.