تداوم سودآوری فولاد شاهرود در ۶ ماهه ۱۴۰۲

سود خالص شرکت فولاد شاهرود در شش ماهه سال جاری، برابر با ۵۱ تومان به ازای هر برگه سهم بوده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل به ازای هر برگه سهم تنها ۱۷ تومان به ازای هر برگه سهم سود شناسایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت فولاد شاهرود در شش ماهه سال جاری به درآمد یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۶۳ درصدی داشته است، هزینه‌های شرکت نیز در خصوص بهای تمام شده با رشد ۴۵ درصدی همراه بوده است، بنابراین سود ناخالص شرکت با رشد ۲۴۷ میلیارد تومانی همراه بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۹۰ درصدی داشته است.

۱۴ میلیارد تومان هزینه‌ها فروش اداری شرکت بوده است که رشد ۱۳۷ درصدی را به ثبت رسانده است، سایر درآمدها ۶۷۲ میلیون تومان و در نهایت سود عملیاتی شرکت برابر با ۲۳۳ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۲۰ درصدی داشته است.

هزینه‌های مالی در این دوره برابر با صفر بوده است و سایر درآمدهای غیرعملیاتی برابر با ۱۰ میلیارد تومان شده است، سود شرکت قبل از پرداخت مالیات برابر با ۲۴۴ میلیارد تومان بوده است، میزان مالیات شرکت برابر با ۱۱ میلیارد تومان بوده است و سود خالص شرکت برابر با ۲۳۲ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۹۶ درصدی را تجربه کرده است، سود خالص شرکت برابر با ۵۱ تومان به ازای هر برگه سهم بوده است در حالی است که در مدت مشابه سال قبل به ازای هر برگه سهم تنها ۱۷ تومان به ازای هر برگه سهم سود شناسایی کرده است.

«فرود» در حال حاضر در محدوده قیمتی ۳۷۸ تومان است، تعداد سهام این شرکت برابر با پنج میلیارد ۴۰۰ میلیون برگه سهم و فعالی در بازار دوم فرابورس است، پی بر ای حال حاضر شرکت برابر با ۶.۷ و پی بر ای گروه شرکت برابر با ۷.۷ است.

کد خبر 698744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.