رفع مشکل باغ گل‌های اصفهان با نظرخواهی از شهروندان

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای شهرداری اصفهان گفت: پس از نظرخواهی از شهروندان و احصای نظرات آن‌ها، کمبودها و معایب باغ گل‌ها رفع می‌شود.

جواد الهی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه آموزشی تفریحی باغ گل‌ها سال ۱۳۷۵ با مساحتی بالای ۷۰ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید؛ این مجموعه نمونه بارزی از باغ ایرانی با تمام خصوصیت‌ها است.

وی با بیان اینکه در دل این باغ ایرانی، باغ‌هایی از کشورهای دیگر همچون باغ ایتالیایی، فرانسوی و ژاپنی طراحی شده است، افزود: همچنین باغ‌هایی متناسب با آب و هوای ایران همچون باغ گیاهان دارویی، سوزنی‌برگ‌ها، صخره‌ای، گیاهان پوششی، کلکسیون گل‌های رز و پیازی ایجاد شده است.

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای شهرداری اصفهان تصریح کرد: باغ گل‌ها از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکز اصفهان در میدان بزرگمهر و نزدیک به رودخانه زاینده‌رود قرار گرفته است، از این‌رو امکانات پذیرایی و تفریحی خوب این مجموعه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

وی گفت: نظر به اهمیت مقوله ارتباطات مردمی و نقش مردم در سر سبزی فضای زیبای باغ گل‌ها از شهروندان دعوت می‌شود در نظر سنجی باغ گل‌ها با مراجعه به این آدرس https://survey.isfahan.ir/vote/2b84796 شرکت کنند، زیرا پس از نظرخواهی از شهروندان و احصای نظرات آن‌ها، کمبودها و معایب باغ گل‌ها رفع می‌شود.

الهی‌فر تصریح کرد: مهم‌ترین فضاهای فراغتی در شهر و بنا بر ماهیت خود و فضاهای عمومی پویا و در حال تغییر است، از این‌رو ارزیابی باغ گل‌ها بر و توجه به اولویت نیاز مخاطبان یکی از الزامات مدیریت شهری کارآمد به‌شمار می‌رود، بر همین اساس نظر سنجی یکی از برنامه‌های اصلی سازمان پارک‌ها است.

کد خبر 698373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.