آلمالیق - سپاهان / شاگردان مورایس در نبرد سرنوشت​‌ساز

تیم فوتبال سپاهان در دیداری تعیین‌کننده برای صعود به مصاف آلمالیق ازبکستان می‌​رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امروز _دوشنبه یکم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران، تیم‌های آلمالیق ازبکستان و سپاهان ایران در ورزشگاه OKMK شهر آلمالیق به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته سوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های آلمالیق ازبکستان و سپاهان ایران

زمان: دوشنبه، یکم آبان‌ماه، ساعت ۱۷:۳۰

ورزشگاه: OKMK (آلمالیق، ازبکستان)

داور: احمد العلی (کویت)

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش

شاگردان مورایس در نبرد سرنوشت‌ساز

لیگ قهرمانان آسیا در اولین سالی که با تقویمی مطابق با فصل فوتبالی کشورهای غرب آسیا برگزار می‌شود، برای سپاهان چندان خوب آغاز نشده است. سپاهانی‌ها در اولین گام در عراق با گل دقایق پایانی برابر نیروی هوایی عراق برد را با تساوی عوض کردند و بازی دوم این تیم نیز برابر الاتحاد لغو شد تا اندک شانس سپاهان برای کسب امتیاز از الاتحاد خسته و پر از مصدوم از بین برود. با این حساب بازی با آلمالیق برای سپاهان بسیار سرنوشت‌ساز است، بعد از تساوی در خانه نیروی هوایی عراق، سپاهان برای صعود نیاز به کسب حداکثر امتیازات از دو دیدار با آلمالیق و تک دیدار باقی‌مانده با نیروی هوایی دارد، سه دیداری که در سه هفته متوالی برگزار می‌شود و دیدار امروز اولین بازی از بین این سه دیدار است. اگر فرض کنیم الاتحاد پرستاره با حداکثر امتیاز از گروه C صعود کند، سپاهان اگر ۱۰ امتیاز از چهار بازی با آلمالیق و نیروی هوایی کسب کند این شانس را دارد که به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم به دور بعد صعود کند، هرچند ۱۰ امتیاز اندوخته مناسبی برای صعود به عنوان تیم دوم نیست و شاید سپاهان یک امتیاز دیگر هم برای صعود نیاز داشته باشد، یک امتیازی که شاید اگر AFC حکم به تکرار بازی سپاهان و الاتحاد دهد، در این دیدار دست‌یافتنی باشد.

آخرین امید آلمالیق روی کاغذ

آلمالیق ضعیف‌ترین تیم گروه C لیگ قهرمانان آسیا است که پیش از این در هر دو دیدار ابتدایی به ترتیب برابر الاتحاد و نیروی هوایی شکست خورده است. آلمالیق که در پایان هفته بیست‌ودوم لیگ داخلی ازبکستان در رتبه پنجم ایستاده است، در حالی رودرروی سپاهان قرار خواهد گرفت که به نظر در فرم ایده‌آلی قرار دارد، ازبک‌ها هر سه دیدار اخیر خود که در لیگ و جام حذفی ازبکستان برگزار شده است را با برد پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارند در بازی با سپاهان به این روند خوب خود ادامه دهند.

برای آلمالیق که دو بازی نخست خود را واگذار کرده است، بازی با سپاهان آخرین شانس برای زنده نگه‌داشتن امیدهای صعود است، آلمالیق اگر بخواهد از گروه C به عنوان تیم دوم صعود کند، باید از چهار بازی باقی‌مانده که شامل دو بازی با سپاهان، یک بازی با نیروی هوایی در عراق و یک بازی با الاتحاد در ازبکستان می‌شود ۱۰ امتیاز کسب کند که البته کمی بعید به نظر می‌رسد.

سپاهان و ۳ ستاره مصدوم

سپاهان در شرایطی در بازی اخیر خود در لیگ برتر به میدان رفت که پس از مدت‌ها بالاخره مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و برایان دابو را دریافت کرده بود و با حضور این دو ستاره، ترکیب سپاهان کامل‌تر از قبل شده بود. با این حال سپاهان برای بازی با آلمالیق دو ستاره دیگر خود یعنی شهریار مغانلو و رضا شکاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت تا احتمالاً عیسی آل‌کثیر و آریا یوسفی جای این دو بازیکن به میدان بروند. در کنار این دو، امید نورافکن نیز که از ابتدای فصل مصدوم بوده است، غایب تکراری سپاهان در بازی امروز است.

ترکیب احتمالی

آلمالیق: بوتیرالی ارگاشف، ویتالی دنیسوف، سردار رحمانوف، اکرمجون کومیلوف، انزور اسمعیلوف، اویبک رستموف، خورشید گیوسوف، مخمدانس خسنوف، روبن سانچز، سنجر تورسونوف و مارتین بواکیه

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، آریا یوسفی و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 698184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.