جریمه ۴.۵ میلیارد ریالی متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته در یک هفته اخیر، چهار میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی در استان کردستان صادر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل صمت کردستان، بختیار خلیقی اظهار کرد: در مجموع ۴۱۳ مورد بازرسی در یک هفته اخیر از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته که با تلاش بازرسان این سازمان ۵۲ مورد تخلف کشف شده است.

وی افزود: در این رابطه ۴۵ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده که عمده این تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در مدت مذکور از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۳۶ مورد گزارش مردمی درج شد که در رسیدگی به آنها سه مورد تخلف احراز و در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی و غیرصنفی اعم از کم فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و غیره، با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت، موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 698118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.