پیگیری ایجاد معابر مجاز کولبری و ساماندهی معتادان متجاهر استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی(فراجا) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طیب صحرایی امروز_ یکشنبه سی‌ام مهرماه_ در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، مهار آسیب‌های اجتماعی بویژه سرقت‌های خرد را از برنامه‌های کلیدی دولت در استان عنوان و اظهار کرد: طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر از اسفند سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع‌آوری شده که این طرح با شروع به کار اردوگاه صیانت در شرق استان، وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.

وی افزود: در مرحله نهایی دیگر هیچ معتاد متجاهری در سطح شهرهای استان کرمانشاه نخواهیم داشت و طی یک پروسه زمانی مشخص، این معتادان، بهبود یافته و دارای مهارت و شغل خواهند شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار عملکرد مدیریت ارشد استان کرمانشاه، فراجا و مرزبانی استان کرمانشاه در آئین اربعین حسینی (ع) امسال را قابل تقدیر دانست و از همراهی استاندار کرمانشاه در مدیریت آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت استان و کمک به اجرای برنامه‌های فراجا تقدیر کرد.

سردار قاسم رضایی همچنین با اشاره به اینکه سلاح گرم در بسیاری از جرایم نقش کلیدی دارد، بر ضرورت جمع‌آوری این سلاح‌ها و جلوگیری از قاچاق آن تاکید کرد.

سردار حاجیان، فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه هم در این دیدار از کاهش چشمگیر رشد آمار سرقت در استان خبر داد و از «همراهی استاندار کرمانشاه و نگاه علمی و عملیاتی وی به حوزه امنیت و آسیب‌های اجتماعی» تشکر کرد.

کد خبر 698110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.