بیش از ۱۵۷ هزار تن کالا از شهرستان کاشان به خارج از کشور صادر شد

مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان گفت: در نیمه نخست امسال، بیش از ۱۵۷ هزار تن کالا از شهرستان کاشان به خارج از کشور صادر شده است.

علیمراد نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از ۱۵۷ هزار تن کالا از کاشان به خارج از کشور صادر شده است، اظهار کرد: فرش ماشینی، فولاد، گلاب و عرقیات از مهم‌ترین اقلام صادراتی منطقه کاشان است.

وی افزود: ۱۵۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در نیمه نخست امسال از این شهرستان به خارج از کشور صادر شده است.

مسئول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان خاطرنشان کرد: بیشترین کالاهای صادراتی کاشان در این مدت، فولاد شامل ورق و میلگرد و پس از آن فرش ماشینی، انواع نخ و الیاف مصنوعی، گلاب و عرقیات گیاهی، مواد پی‌وی‌سی، ظرف‌های آرکوپال، پلاستیک و ملامین، کولر آبی و قالب‌های فلزی، لنت ترمز، لبنیات، مواد شوینده، آلومینیوم، گونی، لوله‌های چدنی و پلیکا، مفتول مسی، آب‌لیمو و چینی است.

وی گفت: این کالاها به کشورهایی همچون عراق، پاکستان، آذربایجان، اتریش، چین، ازبکستان، سوئد، اوکراین، آلمان، قطر، آلبانی، استرالیا، سنگاپور، لبنان، مالزی، تاجیکستان، ترکمنستان، لیتوانی، اندونزی، هند، اسپانیا و ژاپن صادر شده است.

به گزارش ایمنا، حدود هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ در سه شهرک، چهار ناحیه و شش لکه صنعتی شهرستان کاشان فعالیت می‌کند.

کد خبر 697995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.