آخرین اخبار جذب مربی پرورشی در آموزش و پرورش/ حضور ۲۵ هزار معلم جدید از اول آبان در مدارس

سخنگو و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: ۲۵ هزار معلم جدید از اول آبان وارد کلاس‌های درس می‌شوند و مسئله کمبود معلم برطرف می‌شود، همچنین اطلاعیه جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی در مدارس هم به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی فرهادی اظهار کرد: با بکارگیری این تعداد معلم مسئله کمبود معلم در مدارس برطرف خواهد شد و بخشی از ظرفیت‌ها نیز خالی خواهد ماند که درآزمون‌های بعدی تلاش خواهد شد تا جذب شوند، همچنین اطلاعیه جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی در مدارس هم به زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: برای استخدام این تعداد مربی پرورشی با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه شده و مذاکرات همچنان ادامه دارد، تلاش می‌شود این مربیان پرورشی با مهارت‌های چندگانه به کار گرفته شوند که هم نقش مشاوره در مدرسه را داشته باشند و هم به عنوان مربی پرورشی بکارگرفته شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره استخدام نیروهای سرایدار مدارس و بحث افزایش حقوق آن‌ها گفت: با سازمان اداری و استخدامی درباره استخدام حداقل ۳۰ هزار نیروی سرایدار خدمتگزار مکاتباتی انجام شده و درخواست ارسال شده است که به محض دریافت مجوز این امر انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای جبران حقوق و مزایای نیروهای سرایدار مشغول به‌کار نیز با سازمان اداری و استخدامی صحبت‌هایی شده است تا از ظرفیت قانونی برای جبران این کمبود اقدامی صورت گیرد.

کد خبر 697949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.