دولت‌های اسلامی هرگونه رابطه با رژیم صهیونیستی را قطع کنند

امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با حرف و سخن نمی‌شود به دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین پرداخت، بلکه دولت‌های اسلامی باید روابط خود را با رژیم اسرائیل قطع کنند و هیچگونه مراوده تجاری و اقتصادی با آن‌ها نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماموستا فائق رستمی، امروز _جمعه بیست‌وهشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: عداوت و دشمنی کفر در زمان همه پیامبران وجود داشته و به صورت ویژه توطئه‌چینی و نقشه‌کشی علیه مسلمانان از زمان پیامبر اکرم (ص) تا کنون همواره وجود داشته است.

وی افزود: این روزها دیدن تصاویر کودکان خون‌آلود در آغوش مادران دل همه انسان‌های آزاده را به درد آورده است و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیش از زمان دیگری خود را نشان می‌دهد.

امام جمعه سنندج ادامه داد: دولت‌های اسلامی نمی‌توانند تنها با حرف و سخن به دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین بپردازند، بلکه باید ارتباط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند و هیچ‌گونه مراوده تجاری و اقتصادی با آن‌ها نداشته باشند.

وی اضافه کرد: بیت‌المقدس مرکز وحی، رسالت و عروج پیامبران بزرگ الهی بوده و بزرگ مردی در تاریخ همچون صلاح‌الدین ایوبی، در این سرزمین رشادت‌های بسیاری را در جنگ‌های صلیبی انجام داده است.

ماموستا رستمی به شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ با حمایت دولت بریتانیا اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز به حمایت رژیم اشغالگر صهیونیستی آمده و در جنایات این رژیم نامشروع مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: مردم استان کردستان روز گذشته اجتماع بزرگی را در حمایت از مردم بی‌گناه غزه نشان دادند و از شرافت و کرامت انسانی دفاع کردند که جای قدردانی دارد، دین اسلام، دین ارزش دادن به کرامت انسانی است و قتل و کشتار کودکان، زنان و افراد بی‌گناه را همواره ممنوع دانسته است.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی محکوم است، افزود: همه ما مسلمانان از خداوند متعال می‌خواهیم که ملت فلسطین را از چنگال رژیم کودک‌کش اسرائیل نجات و رهایی بخشد و امت اسلامی در جهان موفق و سربلند باشند.

کد خبر 697539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.