هم‌افزایی مدیران فناوری اطلاعات کلان‌شهرها لازمه حرکت به سمت شهر هوشمند است

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان گفت: با هم‌افزایی مدیران فناوری اطلاعات کلان‌شهرهای کشور، باید به سمت یکپارچگی و شهر هوشمند حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فردانی امروز _پنج‌شنبه بیست‌ وهفتم مهرماه_ در بیست‌ونهمین کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: این نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با موضوع بررسی چالش‌های جذب نیروی متخصص و کارآمد در حوزه امنیت و پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افتخار میزبانی بیست‌ونهمین کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند با حضور دبیرکل مجمع کلان‌شهرها، رؤسا و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور را داریم، افزود: بررسی چالش‌های ساختار تشکیلاتی ناهمگن سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلان‌شهرها، لزوم پیاده‌سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات و استانداردهای پدافند غیرعامل از جمله مباحثی است که در این نشست مطرح و پیرامون آن تبادل نظر می‌کنیم.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این نشست کمیته ارتباطات و فرهنگ سازی خدمات دیجیتال، کمیته زیرساخت، ارتباطات و امنیت اطلاعات و کمیته مشارکت و درآمدهای پایدار به ارائه گزارش عملکرد خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: نقاط قوت و ضعف فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در شهرداری‌ها باید شناخته شود و با هم‌افزایی مدیران فناوری اطلاعات کلان‌شهرهای کشور، به سمت یکپارچگی و شهر هوشمند حرکت کنیم.

فردانی خاطرنشان کرد: در اصفهان، با تشکیل میز هوشمندسازی در کنار میز محلات و میز فرهنگ به سمت یکپارچه‌سازی و تمرکز بر روی مدیریت فناوری اطلاعات پیش می‌رویم، جلسات میز هوشمندسازی شهرداری اصفهان با ریاست شهردار و دبیری دستیار ویژه شهردار و مدیرعامل سازمان فاوا به صورت منظم برگزار می‌شود.

کد خبر 697356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.