مسئولیت‌پذیری تکلیف شرعی و قانونی مسئولان است

امام جمعه بجنورد مسئولیت‌پذیری را تکلیف شرعی و قانونی مسئولان دانست و گفت: مدیران باید در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ در دیدار با کارکنان سازمان استاندارد خراسان شمالی اظهار کرد: هر کسی در هر جایگاهی که قرار گرفته باید به شغل و کار خود اهمیت دهد بالاخص دستگاه‌های که با جان و مال مردم در ارتباط هستند.

وی افزود: هر کسی در هر جایگاهی که مسئولیتی دارد، باید نسبت به کار خود غیرت بورزد و با پیگیری امور تمام‌قد از جایگاه و امور مربوطه دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی مسئولیت‌پذیری را تکلیف شرعی و قانونی مسئولان دانست و گفت: خدمت و مسئولیت وظیفه و تکلیفی است که در اختیار ما قرار داده شده است و باید آن را به بهترین شکل اجرا کنیم و در خدمت مردم باشیم.

محمد خوران، سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به نقش استاندارد در مدیریت اقتصادی گفت: برای استفاده از محصولات استاندارد در جامعه باید فرهنگ‌سازی شود.

وی با بیان اینکه صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان برای این سازمان یک ضرورت است، اظهار کرد: تلاش داریم استاندارد را به فرهنگ استاندارد تبدیل کنیم.

خوران بر ضرورت توجه به بحث ترویج استاندارد در مدارس و فرهنگ‌سازی این مقوله تاکید کرد و افزود: دانش‌آموزان در مدارس و خانواده می‌توانند بهترین سفیران استاندارد باشند به همین دلیل در این زمینه آموزش‌هایی در مدارس انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش مردم در فرهنگ‌سازی استاندارد گفت: مطالبه‌گری مردم می‌تواند در افزایش ضریب استاندارد مؤثر باشد.

کد خبر 697315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.