مردم مسلمان جهان و جبهه مقاومت اتفاقات شب گذشته را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مطمئن باشید که مردم مسلمان جهان و جبهه مقاومت این اتفاق را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت؛ امیدوارم توسط جامعه جهانی، مردم آزاده جهان و دستگاه‌های بین‌المللی اقداماتی کافی‌تر از ابراز نگرانی و تأسف انجام شود و تمام مردم کشورهای مسلمان دولت‌ها را مجاب کنند به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن محکومیت جنایات و نسل‌کشی بزرگ رژیم خون‌خوار و موقت صهیونیستی اظهار کرد: امیدوارم وعده الهی در بازپس‌گیری حق مظلومان به زودی محقق شود و شاهد محاکمه این جنایت‌کاران در دادگاه عدل الهی باشیم.

وی با بیان اینکه این روزها شاهد هستیم که این رژیم موقت با خوی وحشی‌گری به‌دنبال سرپوش گذاشتن برسال‌ها غصب حق مسلم مردم فلسطین و سرپوش گذاشتن بر شکستی است که از جوانان نخبه و دلیر فلسطینی خورده است، افزود: آن‌ها می‌خواهند تا با خونریزی و جنایات وحشیانه و از بین بردن زنان و کودکان سرپوشی بر از هم‌فروپاشی ساختار خود و مسیری که در روند اضمحلال طی می‌کند، بگذارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اتفاق شب گذشته برای تمام مردم آزاده جهان ناراحت‌کننده بود، گفت: هر شخصی که اندکی مهر، محبت و انسانیت در دل دارد هنگامی که متوجه حمله به یک بیمارستان، به‌عنوان مکانی که با هماهنگی نهادهای بین‌المللی و مورد توجه حفظ حقوق بشر، امان داده شده است، مورد حمله قرار می‌گیرد و با یک خلف وعده و خوی وحشی‌گری بیش از هزاران نفر داغدار می‌شوند و هزاران نفر به شهادت می‌رسند، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه چند مطلب در خصوص تصاویری که این روزها می‌بینیم متاثرکننده است، تصریح کرد: کودکانی که یکی پس از دیگری به خاک سپرده می‌شوند، کودکانی که حق حیات، تفریح و بازی کردن و رشد و نمو در این دنیا را داشتند، اما بدون کوچک‌ترین خطایی به خاک و خون کشیده می‌شوند؛ مادرانی که از این کودکان جدا می‌شوند و تصاویر دردناکی که از مادران و پدران در وداع با فرزندان خود رقم می‌خورد و سوم کودکانی که تمام اعضای خانواده خود را در یک حمله وحشیانه از دست می‌دهند.

امیدواریم اتفاق دردناک شب گذشته حسن مطلعی باشد که تمام ناظران جهانی و چشم‌های بیدار مردم جهان متوجه واقعیت این رژیم موقت شده باشند.

صالحی با اشاره به اینکه نمی‌دانیم چه آینده‌ای در انتظار این کودکان خردسال خواهد بود، ادامه داد: اتفاقاتی که به‌ویژه دیروز و دیشب افتاد خشم جهانی را به همراه داشته است، مشاهده می‌کنیم در ایالات متحده آمریکا تا کشورهای اروپایی، ترکیه، حتی کشورهایی که دولت‌هایشان در ماه‌های اخیر تلاش داشتند تا با این رژیم رو به اضمحلال به سمت عادی‌سازی روابط بروند، خودجوش به میدان آمدند، وحشی‌گری‌های رژیم موقت را محکوم کردند و آن‌ها را تحت فشار قرار دادند.

وی با بیان اینکه امیدواریم اتفاق دردناک شب گذشته حسن مطلعی باشد که تمام ناظران جهانی و چشم‌های بیدار مردم جهان متوجه شده باشند که رژیم موقت چه واقعیتی را دارد، تصریح کرد: به فرموده شهید صدر، اگر شیطان و رژیم صهیونیستی در مقابل هم قرار بگیرند، شاید ما طرف شیطان باشیم دقیقاً همان روایت واقعی از ماهیت این رژیم است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مطمئن باشید که مردم مسلمان جهان و جبهه مقاومت این اتفاق را بی پاسخ نخواهند گذاشت، افزود: امیدواریم توسط جامعه جهانی و مردم آزاده جهان و دستگاه‌های بین‌المللی اقداماتی کافی‌تر از ابراز نگرانی و تأسف انجام شود و تمام مردم کشورهای مسلمان دولت‌ها را مجاب کنند تا به میدان بیایند و در مقابل این رفتارها مقابله کنند.

وی با بیان اینکه تسلیت در مقابل این اتفاق و ابراز تأسف واژه‌های حقیری است، گفت: این زخم ننگی بر پیشانی تاریخ ایالت متحده اروپا و تمام حامیان رژیم غاصب و اتفاقی فراتر از نسل‌کشی است که ادعا می‌شود نازی‌ها برای صهیونیسم رقم زدند، در تاریخ ماندگار می‌شود و به هیچ طریق پاک نخواهد شد.

صالحی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد در کنار تمام مردم مسلمان جهان و ایران در راهپیمایی و تجمع امروز اصفهان شرکت کنیم، تصریح کرد: امیدواریم این حرکات ما کمکی هرچند کوچک در باز پس‌گیری حقوق، آرامش و امنیت مردم مظلوم غزه باشد.

کد خبر 697082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.