بمباران بیمارستان غزه جنایت علیه بشریت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بمباران بیمارستان غزه و شهادت کودکان و زنان بی‌دفاع جنایت علیه بشریت است.

به گزارش خبرنگار، سید علی احمدزاده امروز _چهارشنبه بیست و ششم مهرماه_ در تجمع ضد رژیم صهیونیستی مردم شهر یاسوج اظهار کرد: امروز تمام مردم آزادی‌خواه جهان با تجمع خشم و انزجار خود علیه اقدام رژیم نسل‌کش اسرائیل را نشان می‌دهند و امروز برای جهان یک روز خاص تلقی می‌شود.

وی افزود: عده‌ای نابخرد و نادان به سردستگی آمریکا ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین را به خاک و خون کشیدند و دست به یک نسل‌کشی گسترده زده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسلمانان در مقابل این پدیده زشت نسل‌کشی در غزه سکوت نکنند، خاطرنشان کرد: وظیفه کشورهای اسلامی در قبال جنایت فجیع بمباران بیمارستان و کشتار زنان و کودکان بیمار، مظلوم و بی‌دفاع سنگین‌تر است و سران کشورهای اسلامی در میدان مبارزه با دشمنان حضور داشته باشند که وعده الهی در آزادی قدس شریف نزدیک است.

وی اضافه کرد: مطالبه مردم آزادی‌خواه جهان جلوگیری از کشتار مردم مظلوم غزه و پایان یافتن نسل‌کشی توسط اسرائیل غاصب است.

احمدزاده با اشاره به اینکه جنایت شب گذشته اسرائیل تنها علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه نبود بلکه جنایت علیه تمام بشریت بود، گفت: همه دنیا باید علیه این جنایتکاران به پا خیزند.

وی با اشاره به اینکه جنایت و نسل‌کشی اسرائیل در غزه محکوم است، افزود: کشتار مردم بی‌گناه، زنان و کودکانی که برای درمان در بیمارستان حضور داشتند، محکوم است.

کد خبر 697078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.