چهره مخوف رژیم کودک‌کش اسرائیل نمایان‌تر از گذشته شد

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه چهره مخوف و زشت رژیم کودک‌کش اسرائیل نمایان‌تر از گذشته شد، گفت: جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدشریف زارعی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاشان، اقدام جنایت‌کارانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی و جنایت بزرگ هدف قرار دادن بیمارستان غزه را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: امروز چهره مخوف رژیم کودک‌کش اسرائیل نمایان‌تر از گذشته شده، رژیمی که ظلم و جنایت را از حد و حدود گذرانده و امروز به نسل‌کشی و قتل‌عام مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه روی آورده است.

فرماندار ویژه و رئیس شورای تأمین شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: اقدام جنایت‌کارانه و قتل‌عام کودکان و زنان بی‌دفاع و مجروحی که برای مداوا به بیمارستان پناه آورده و بستری بودند، قلب هر انسانی در جهان را با هر عقاید و دینی به درد می‌آورد و نشان می‌دهد که این رژیم بویی از انسانیت نبرده است و روزبه‌روز بر وحشی‌گری خود می‌افزاید.

فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: امید است با وحدت جهان اسلام و آزادگان، ثانیه‌شمار نابودی این رژیم جعلی و جنایتکار آغاز شود.

زارعی تصریح کرد: اقدام جنایت‌کارانه جنگی، غیرانسانی، نسل‌کشی و قتل‌عام کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین در حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

کد خبر 697032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.