تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها؛ بیش از ۱۰۰۰ شهید در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از یک هزار نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش ایمنا، منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستان‌های غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است.

برخی از منابع خبری تعداد شهدا را بالغ بر ۶۰۰ نفر اعلام کردند. وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش آخرین آمار شهدا را بالغ بر سه هزار نفر و افراد زخمی را بالغ بر ۱۲ هزار نفر عنوان کرده بود.

پیش از این هم، مقام‌های نظام سلامت در غزه گفتند که تنها بیمارستان سرطان‌شناسی در اراضی فلسطین حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده تعطیل خواهد شد.

حمله به بیمارستان غزهحمله به بیمارستان غزه حمله به بیمارستان غزهحمله به بیمارستان غزه حمله به بیمارستان غزه حمله به بیمارستان غزه

۳ روز عزای عمومی اعلام شده است

در پس اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

واکنش مقامات صهیونیستی بعد از حمله به بیمارستان

وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی پس از نسل کشی در بیمارستان غزه: تنها چیزی که باید به غزه برسد صدها تن بمب نیروی هوایی است نه کمک‌های انسان‌دوستانه

شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از اسرائیلی‌های حاضر در ترکیه خواست سریعاً این کشور را ترک کنند.

حساب کاری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ایکس پیامی را منتشر کرده و بعد از حملۀ این رژیم به بیمارستان المعمری آن را پاک کرد. در این پیام آمده است: «این جدالی بین کودکان نور و کودکان تاریکی، بین انسانیت و قانون جنگل است.»

افیخای آدی سرهنگ دوم نیروهای دفاعی اسرائیل که به عنوان رئیس بخش رسانه‌های عربی دفتر مطبوعاتی ارتش اسرائیل محسوب می‌شود در سخنانی گفت که بمباران این بیمارستان برای جلوگیری از استفاده حماس از آن به عنوان یک پناهگاه امن صورت گرفته است.

محکومیت حمله به بیمارستان توسط سازمان بهداشت جهانی

سازمان بهداشت جهانی بمباران بیمارستان معمدانی در غزه را شدیداً محکوم کرد.

لغو اهدای جام تورنمنت اردن درپی جنایت اسرائیل: درپی جنایت امشب رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستانی در غزه، مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان تورنمنت اردن لغو شد.

سردبیر سابق الجزیره: امشب مردم جهان هلوکاست را به چشمان خود دیدند. وضاح خنفر نوشت: این صهیونیست‌های مجنون می‌خواهند به زودی میزبان بایدن باشند، آیا از رهبران عرب صدایی در خواهد آمد؟ یا تسلیم بودن به یک صفت ذاتی برای آنها تبدیل شده است؟!

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه بمباران بیمارستان المعمدانی بیش از یک هزار فلسطینی به شهادت رسیدند.

کد خبر 696851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.